امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 19367 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
141 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: میزان اعمال قانون در طرح محدودیت تردد برای شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی به میزان پانصد هزار تومان است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از  امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد محدودیت‌های تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروههای رنگ بندی  قرمز ، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان طبق روال قبل خروج خودروها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهرهای کشور ادامه دارد. ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای استقراری و گشتی پلیس صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس مطمئنا تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجددا به رانندگان اعلام می کنند، گفت: در صورت عدم انصراف راننده از سفر و اصرار راننده به ادامه مسیر برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام می کنند. میزان اعمال قانون در این طرح برای شهرهای گروه قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی به میزان پانصد هزار تومان است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top