امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 19340 |
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
219 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فروشگاه اینترنتی آمازون برای جلب توجه بیشتر مشتریان هندی خود و حفظ آنها اقدام به انتشار مقالات مختلفی در موضوعات مختلف از جمله سیاست، دولت، سلامت، ورزش، کتاب، تغذیه و بسیاری از موارد تخصصی دیگر کرده است. فروشگاه اینترنتی آمازون برای جلب توجه بیشتر مشتریان هندی خود و حفظ آنها اقدام به انتشار […]

گروه فرهنگی: فروشگاه اینترنتی آمازون برای جلب توجه بیشتر مشتریان هندی خود و حفظ آنها اقدام به انتشار مقالات مختلفی در موضوعات مختلف از جمله سیاست، دولت، سلامت، ورزش، کتاب، تغذیه و بسیاری از موارد تخصصی دیگر کرده است. فروشگاه اینترنتی آمازون برای جلب توجه بیشتر مشتریان هندی خود و حفظ آنها اقدام به انتشار مقالات مختلفی در موضوعات مختلف از جمله سیاست، دولت، سلامت، ورزش، کتاب، تغذیه و بسیاری از موارد تخصصی دیگر کرده است. بسیاری از این مقالات در صفحه اختصاصی کشور هندوستان در سایت آمازون وجود دارد و به نظر می‌رسد مسئولان این غول فروش اینترنتی کتاب و محصولات دیگر سعی دارند مشتریان بیشتری از این کشور جلب کنند.

 
آمازون اخیراً تبلیغات وسیعی برای فروش دستگاه کتابخوان کیندل خود در کشور هندوستان شروع کرده است و در ماه گذشته هم شبکه تلویزیونی خود موسوم به مینی تیوی (Mini TV) را در این کشور راه‌اندازی کرد. بسیاری از کاربران هندی سایت آمازون می‌توانند ویدیوهای این سایت را به صورت رایگان تماشا کنند.مینی تیوی آمازون دو سال پیش برای کاربران آمریکا راه‌اندازی شده بود ولی تنها ساکنان کشور آمریکا قادر به دسترسی به این ویدیوها بودند. مسئولان آمازون اعتقاد دارند این تلویزیون اختصاصی تاثیر زیادی در افزایش کاربران خدمات نامحدود ویدیو و کتاب داشته است و به نظر می‌رسد این روش را می‌خواهند در کشور هندوستان پیاده کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top