امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 19218 |
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
198 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:سیما تیرانداز بازیگر سری جدید سریال «دودکش» عکس جدیدی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که نشان‌دهنده از سر گرفتن تصویربرداری این مجموعه است که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود.   سیما تیرانداز با انتشار عکسی از خودش، هومن برق‌نورد، الهام اخوان، امیرحسین رستمی و برزو نیک نژاد در پشت صحنه […]

گروه فرهنگی:سیما تیرانداز بازیگر سری جدید سریال «دودکش» عکس جدیدی از پشت صحنه این سریال منتشر کرد که نشان‌دهنده از سر گرفتن تصویربرداری این مجموعه است که به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود.
 

سیما تیرانداز با انتشار عکسی از خودش، هومن برق‌نورد، الهام اخوان، امیرحسین رستمی و برزو نیک نژاد در پشت صحنه سریال «دودکش ۲» نوشت: ما دودکشی‌ها در یک قاب… ما دوستتون داریم، شما چی؟وی همچنین در پی‌نوشت تاکید کرد: بازیگران نمی‌توانند سر صحنه فیلمبرداری ماسک بزنن.
عکس جدیدی که سیما تیرانداز از پشت صحنه «دودکش ۲» منتشر کرده بیانگر این است که تصویربرداری این مجموعه که اواسط اردیبهشت ماه به دلیل گسترش ویروس کرونا متوقف شده بود، از سر گرفته شده است.
 
این اولین تصویری است که از الهام اخوان بازیگر جدیدی که به تازگی به این مجموعه اضافه شده، منتشر شده است.تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی از بهمن ماه ۹۹ آغاز شد و اغلب سکانس‌های سریال در شمال شرقی تهران و منطقه بلوار ارتش تصویربرداری می‌شود.  مراحل فنی این مجموعه نیز همزمان با تصویربرداری در حال انجام است تا پخش این سریال به زودی و طی ماه‌های آینده از شبکه یک سیما آغاز شود.
 
سریال «دودکش» برای اولین بار به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در ماه رمضان سال ۱۳۹۲ از شبکه یک سیما پخش شد و با توجه به مضمون کمدی و تکیه کلام‌های جذاب جزو آثار پرمخاطب سیما قرار گرفت. فصل دوم این سریال نیز قرار بود در ماه رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن برود اما برای پخش در آن زمان آماده نشد.
 
در خلاصه داستان سریال «دودکش ۲» با اشاره به همان تکیه‌کلام‌ها آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی‌قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، «نیمه گمشده» قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است! بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی‌هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و به ویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!».
 
برزو نیک نژاد در فصل اول سریال «دودکش»، به عنوان نویسنده و در فصل دوم کارگردان مجموعه است.هومن برق نورد، سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی، امیرحسین رستمی، الناز حبیبی، محمدرضا شیرخانلو و یاس نوروزی بازیگران فصل اول «دودکش» هستند که در فصل دوم نیز با تغییراتی به همراه بازیگران جدید حضور خواهند داشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top