امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19154 |
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
234 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای ائتلاف استان تهران با اشاره به انتخاب اولیه ۸۴ نفر از سوی مجمع عمومی این شورا برای حضور در لیست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: تلاش داریم تا لیست نهایی شورای ائتلاف در تهران را تا پایان هفته جمع بندی و نهایی کنیم.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مهندس مهدی چمران در این باره گفت: بر اساس برنامه زمان بندی شده مقرر بود تا ما در تاریخ ۱۲ خرداد لیست شورای ائتلاف شورای شهر تهران را ارائه دهیم اما به دلیل پاره ای از موارد و به منظور تصمیم گیری صحیح در این زمینه دو روز از برنامه کاری خود عقب افتاده ایم. لذا امکان دارد لیست نهایی با یک یا دو روز تأخیر ارائه شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی ائتلاف تهران، وی با اشاره به انتخاب ۸۴ نفر از کاندیدها در انتخابات مجازی مجمع عمومی تهران گفت: امروز جلسه ای را با این افراد برگزار کرده و نحوه و شرایط رأی آوری افراد به آنان توضیح داده شد و مسائلی پیرامون چگونگی ادامه همکاری این خانواده بزرگ بعد از نهایی شدن لیست ۲۱ نفره مطرح گردید. لذا ما بر این باوریم که این تیم ۸۴ نفره بعد از بسته شدن تیم می بایست همکاری های لازم را در بخش های علمی ادامه دهند و قطع همکاری صورت نگیرد.

رئیس شورای ائتلاف استان تهران در پاسخ به این سوال که چرا به جای لیست ۶۳ نفره لیست ۸۴ نفره از انتخابات مجازی مجمع عمومی استخراج شد، گفت: از آنجا که هنوز تأییدیه های تعدادی از کاندیدها نیامده است به منظور ساماندهی مناسب امر در این بخش چنین تصمیم گرفته شد که یک بلوک ۲۱ نفره نیز به ۶۳ نفر اضافه شود که در صورت عدم تأیید برخی از کاندیدها، مشکلی در روند بسته شدن لیست ایجاد نشود تا بتوانیم در این شرایط کار جایگزینی را به سرعت و دقت به انجام برسانیم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top