امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19144 |
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
209 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید این تیم بازیکنان بااستعداد و با کیفیتی دارد و حیف است که آن‌ها فرصت حضور در جام جهانی را به دست نیاورند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، وحید هاشمیان، دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ در تیم ملی درباره شرایط تیم ملی در اردوی کیش گفت: خوشبختانه در چند وقت گذشته فدراسیون فوتبال تلاش کرد که امکانات مختلف را فراهم کند. همچنین از مسئولان جزیره کیش تشکر می‌کنیم که شرایط را فراهم کردند. بازیکنان از زمان ورود به اردو، با روحیه هستند و اتحاد و دوستی را بین بازیکنان می‌بینم.

مربی تیم ملی تاکید کرد: باید بازی به بازی فکر کنیم. هنگ‌کنگ تیم خوبی است و باید باهوش بازی کنیم. روی آنالیزها تمرینات را طراحی کردیم و امیدوارم که در اولین بازی مردم را خوشحال کنیم.

وی درباره وضعیت آب‌ و هوایی بحرین گفت: به همین خاطر تلاش شد در جزیره کیش اردو برگزار کنیم و تقریبا خودمان را با بحرین وقف دهیم. البته اگر زودتر می‌آمدیم، برای ما خطرناک می‌شد. می‌توانیم در این شرایط آماده آن آب و هوا شویم.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اضافه شدن به اردوی تیم ملی در سال ۲۰۰۶ و گلزنی به تیم ملی قطر و نجات ایران از حذف در دور گروهی و تکرار این اتفاق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: در آن سال شرایط سختی برای صعود داشتیم. باید در خاک اردن و قطر بازی می‌کردیم. کار بسیار سختی داشتیم اما یک اتحاد ملی به وجود آمد. من سالیان سال در تیم ملی نبودم اما دیدم تیم ملی در شرایط سخت قرار گرفته، یکسری مسائل را کنار گذاشتم و به کمک تیم آمدم. این اتحاد بود که باعث شد صعود کنیم. الان هم ۱۰ روز است که مردم و مطبوعات تلاش می‌کنند که شرایط خوبی را فراهم کنند.

وی افزود: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم. حیف است این بازیکنان در جام جهانی بازی نکنند. ما در دو بازی مقابل بحرین و عراق به خودمان باختیم. اگر بازیکنان ما در شرایط عادی بازی کنند، پتانسیل بالایی دارند. من به توانایی بازیکنان ایران اعتقاد دارم. ما باید تلاش کنیم که مردم را شاد کنیم، چراکه این وظیفه ماست. تلاش خواهیم کرد در پایان مسابقات مردم شاد باشند و از آنها می‌خواهم که برای ما انرژی مثبت بفرستند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران که با برنامه ورزش و مردم گفت و گو می کرد در خصوص اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی گفت: کریم باقری علاوه بر توانایی فنی، از نظر شخصیتی هم جایگاه گزینه خوبی است. می‌توانیم از تجربیات وی در کادر فنی تیم ملی استفاده کنیم. ضمن اینکه باقری ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و این موضوع می‌توان مفید باشد. در مجموع از انتخاب باقری خوشحال هستم.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top