امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19101 |
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
170 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کنسرت آنسامبل «سیریا» که قرار بود امشب (چهارشنبه پنجم خرداد)، در مراسم نکوداشت صد و دهمین سال تاسیس بلدیه بوشهر با عنوان «بوشهر آرزوها»، برگزار شود، ساعاتی پیش از اجرا، لغو شد.   ‎ماکان صغیری، تهیه‌کننده آنسامبل سیریا، درباره این اتفاق گفت: «در کمتر از سه ماه برای دومین بار است که اجرای […]

گروه فرهنگی: کنسرت آنسامبل «سیریا» که قرار بود امشب (چهارشنبه پنجم خرداد)، در مراسم نکوداشت صد و دهمین سال تاسیس بلدیه بوشهر با عنوان «بوشهر آرزوها»، برگزار شود، ساعاتی پیش از اجرا، لغو شد.

 
‎ماکان صغیری، تهیه‌کننده آنسامبل سیریا، درباره این اتفاق گفت: «در کمتر از سه ماه برای دومین بار است که اجرای سیریا در بوشهر لغو می‌شود. اجرا چند روز پیش قطعی شده بود ولی به یک‌باره لغو شد. حتی با اجرای آنلاین هم موافقت نشد.»
 
‎وی ادامه داد: «تمام تلاش‌مان را کردیم اما ظاهرا نه از سمت شورای شهر، نه سازمان فرهنگی شهرداری و نه شهرداری بوشهر، بر خلاف ارگان‌های مشابه در شهرهای دیگر کشور، تلاشی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شرایط کرونا (حتی با رعایت پروتکل‌ها) وجود ندارد.»تهیه کننده آنسامبل سیریا افزود: «این روزها موزیسین‌ها با محدودیت‌های زیادی مواجه هستند، از مسئولین خواهان این هستیم با بی‌برنامگی، بی‌تدبیری و اعمال نظرات شخصی شرایط را برای ما سخت‌تر نکنند.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top