امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 19093 |
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
212 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مرگ افراد مشهور همیشه باعث ایجاد کنجکاوی در مردم شده است. در حالی که بسیاری از ستاره های هالیوود تا سنین پیری در قید حیات هستند، موارد عجیب و غریب زیادی وجود دارد که بازیگران در شرایطی خشونت آمیز، مرموز و عجیب جان خود را از دست داده اند. مرگ افراد مشهور، مخاطبان […]

گروه فرهنگی: مرگ افراد مشهور همیشه باعث ایجاد کنجکاوی در مردم شده است. در حالی که بسیاری از ستاره های هالیوود تا سنین پیری در قید حیات هستند، موارد عجیب و غریب زیادی وجود دارد که بازیگران در شرایطی خشونت آمیز، مرموز و عجیب جان خود را از دست داده اند.

مرگ افراد مشهور، مخاطبان را به اندازه زمان زنده بودنشان، یا حتی بیشتر، مجذوب خود می کند. با این حال ، به نظر می رسد مرگ عجیب برخی افراد مشهور ریشه ای عمیق در توطئه های  وحشتناک دارد، به عنوان مثال ، مرگ ناتالی وود مدت زیادی است که در جامعه مورد بحث بوده است.گذشته از مواردی مانند مایکل جکسون و ویتنی هوستون، داستان های زیادی وجود دارد که شاید تاکنون نشنیده اید. در اینجا برخی از مرگ های عجیب و غریب بازیگران  که احتمالا هرگز نام آنها را نشنیده اید آورده شده است.

تنسی ویلیامز: مرگ با درب بطری (۱۹۱۱-۱۹۸۳)
محل تولد ویلیامز کلمبوس ، می سی سی پی ، ایالات متحده آمریکاست. تنسی ویلیامز که یکی از بزرگترین نمایشنامه نویسان آمریکایی در تاریخ شناخته می شود، به افسردگی مبتلا بود. زمانی که بدن بی جان او در هتل نیویورک پیدا شد؛، بسیاری از افراد علت آن را استفاده از مواد مخدر و الکل دانستند،  اما عامل اصلی مرگ او خفگی بود.طبق گفته پزشکان در آن زمان ، عامل مرگ ویلیامز در اثر خفگی ناشی از خوردن در بطری بود  که در گلوی او گیر کرده بود.  این در از بطری مخصوص قطره های چشمی یا قطره بینی بود که او اغلب از آن استفاده می کرد. او در  ۷۲ سالگی جان خود را از دست داد.

سانی بونو: مرگ در پیست اسکی (۱۹۳۵-۱۹۹۸)
بونو  در یک حادثه عجیب، در پیست اسکی دریاچه تاهو با یک درخت برخورد کرد و جراحات شدیدی به او وارد شد. او در اثر این حادثه در ۶۳ سالگی، جان خود را از دست داد.حادثه عجیب مرگ بونو شباهت های عجیب و غریب آن با مرگ مایکل کندی (پسر رابرت اف کندی) بود که کمتر از یک هفته قبل رخ داده بود. کندی نیز در یک حادثه اسکی از بین رفت.

جان اریک هکسم: مرگی که با شوخی رقم خورد  (۱۹۵۷-۱۹۸۴)
جان اریک هکسم بازیگر و مدل آمریکایی که در اوایل دهه ۱۹۸۰ به دلیل بازی در سریال‌های تلویزیونی به شهرت رسید، در صحنه قسمت هفتم سریال «واقعیت پنهان» درگذشت. شخصیت هکسم در این فیلم با اسلحه مگنوم  شلیک می‌کرد. وی  در هنگام استراحت با اسلحه بازی می کرد، زیرا می دانست که این اسلحه با کارتریج های خالی پر شده است. 

در ۱۲ اکتبر ۱۹۸۴ ، زمانی که او ۲۶ ساله بود،  طی یک شوخی اسلحه با کارتریج خالی را روی مغز خود گذاشت و ماشه را کشید. طی این حادثه جمجمه بازیگر را خرد شد و باعث خونریزی گسترده گردید. وی را سریع به بیمارستان منتقل کردند و در آنجا پنج ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفت. شش روز بعد، وضعیت او مرگ مغزی اعلام شد. هکسم بسیاری از اعضای بدن خود را اهدا کرد.ظاهراً ، هکسم این واقعیت را در نظر نگرفته بود که حتی کارتریج های خالی نیز با فلز پوشانده شده‌اند. شلیکی که توسط  کارتریجی از ده متری ایجاد می شود خطری ندارد، اما شلیک از فاصله نزدیک می تواند کشنده باشد.

ناتاشا ریچاردسون: خونریزی مغزی در پیست اسکی (۱۹۶۳-۲۰۰۹)
ریچاردسون، بازیگر جذاب انگلیسی برای نقش‌هایش در فیلم سرگذشت ندیمه و دام والدین به شهرت رسیده بود. ریچاردسون هنگام گذراندن کلاس اسکی در تعطیلات در کانادا، سقوط کرد و دچار مصدومیت شد. گفته می‌شود که وی در حالت گیجی، از کمک پزشک امتناع کرده است. او با گفتن این که احساس خوبی دارد به اتاق هتل بازگشته است. مدتی بعد از سردرد شدید  به بیمارستان منتقل شد و در اثر خونریزی مغزی در ۴۶ سالگی درگذشت.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top