امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 19065 |
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
216 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: رابرت پتینسون قرارداد تولید و ساخت چند برنامه را با کمپانی برادران وارنر منعقد کرد.کمپانی‌های برادران وارنر، نیولاین سینما و برادران وارنر تلویژین و اچ بی او مکس طرف قرارداد پتینسون هستند. او باید تولید محتوای تلویزیونی، سینمایی برای سامانه های پخش آنلاین داشته باشد.   پتینسون گفت: “: شبکه اچ بی او […]

گروه فرهنگی: رابرت پتینسون قرارداد تولید و ساخت چند برنامه را با کمپانی برادران وارنر منعقد کرد.کمپانی‌های برادران وارنر، نیولاین سینما و برادران وارنر تلویژین و اچ بی او مکس طرف قرارداد پتینسون هستند. او باید تولید محتوای تلویزیونی، سینمایی برای سامانه های پخش آنلاین داشته باشد.

 
پتینسون گفت: “: شبکه اچ بی او و کمپانی برادران وارنر همیشه مترادف با فیلم‌های پیشگامانه بوده اند. “من خوشحالم که با آنها کار می کنم تا هیجان انگیزترین صداهای جدید را در سینما و تلویزیون کشف کنم و به تبلور بینش آنها کمک کنم. من در این سال ها همکاری با استودیو را دوست داشته ام و به تعهد آنها ، تمایل آنها به استفاده از فرصت ها و علاقه شان به نوآوری احترام گذاشته ام. “جدیدترین همکاری رابرت پتینسون با برادارن وارنر در «بتمن» به کارگردانی مت ریوز است که از ۴ مارس ۲۰۲۳ اکران می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top