امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 19027 |
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
519 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: هفدهمین جشنواره مستند زاگرب (زاگرب داکس) از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ ژوئن (۲۳ تا ۳۰ خرداد) در کشور کرواسی برگزار می‌شود و مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی یکی از داوران جایزه ویژه «فیلم‌هایی که اهمیت دارند» در این رویداد سینمایی خواهد بود.  «الیور سرتیچ» تهیه کننده مستند و برنامه ریز جشنواره و «فرانکو پرکویچ» […]

گروه فرهنگی: هفدهمین جشنواره مستند زاگرب (زاگرب داکس) از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ ژوئن (۲۳ تا ۳۰ خرداد) در کشور کرواسی برگزار می‌شود و مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی یکی از داوران جایزه ویژه «فیلم‌هایی که اهمیت دارند» در این رویداد سینمایی خواهد بود.

 «الیور سرتیچ» تهیه کننده مستند و برنامه ریز جشنواره و «فرانکو پرکویچ» کارگردان تئاتر، مدرس بازیگری و رئیس دانشکده هنرهای دراماتیک زاگرب، دو چهره اهل کشور کرواسی هستند که مهرداد اسکویی را در امر داوری آثار این رویداد همراهی می‌کنند.مستند «سایه‌های بی خورشید» ساخته اسکویی سال گذشته یکی از فیلم های بخش رقابتی اصلی جشنواره مستند زاگرب بود و در نهایت تقدیر ویژه هیات داوران  جایزه ویژه  «فیلم هایی که اهمیت دارند» را کسب کرد. این جایزه ویژه به فیلم هایی اعطاء می‌شود که به بهترین شکل حقوق بشر را ترویج کنند. 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top