امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 18961 |
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
234 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا پایان هفته جاری در ۲۴۱ شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، طبق جدیدترین رنگ‌بندی رسمی اعلامی کشور از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و  ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و در عین‌حال هیچ شهرستان آبی در کشور وجود ندارد.

هم اکنون شهرستان‌های عسلویه و کنگان در استان بوشهر، چابهار در سیستان و بلوچستان، بندرعباس، پارسیان، جاسک، رودان و میناب در هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته‌های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top