امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18949 |
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
341 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: آخرین رمان «جان لوکاره» نویسنده مشهور رمان‌های جاسوسی در سال جاری منتشر می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «جان لوکاره» نویسنده معروف بریتانیایی و استاد رمان‌های جاسوسی که در سن ۸۹ سالگی درگذشت در طول شش دهه فعالیت به عنوان نویسنده ۲۵ رمان منتشر کرده بود اما یکی از رمان‌های او هنوز منتشر نشده است.   […]

گروه فرهنگی: آخرین رمان «جان لوکاره» نویسنده مشهور رمان‌های جاسوسی در سال جاری منتشر می‌شود.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «جان لوکاره» نویسنده معروف بریتانیایی و استاد رمان‌های جاسوسی که در سن ۸۹ سالگی درگذشت در طول شش دهه فعالیت به عنوان نویسنده ۲۵ رمان منتشر کرده بود اما یکی از رمان‌های او هنوز منتشر نشده است.
 

اکنون «وایکنیک»، ناشر آثار «لوکاره» اعلام کرده است آخرین رمان این نویسنده با عنوان «سیلورویو» (Silverview) در چهاردم اکتبر و در هفته‌ مصادف با سالروز تولد این نویسنده فقید منتشر می‌شود.این انتشارات کتاب «سیلورویو» را به عنوان رمان روایتگر داستانی گیرا از تقابل بین بی‌گناهی و تجربه کردن و بین وظیفه عمومی و ارزش‌های اخلاقی شخصی توصیف کرده که در آن «لوکاره» به دنبال پاسخی برای این سوال است که ما عمیقا چه دینی به کسانی که دوست‌شان داریم داریم.

اولین رمان موفق لوکاره «جاسوسی که از سردسیر آمد» نام داشت و دهه‌های ۷۰ و ۸۰ میلادی پرکارترین دوره فعالیت او بود که با نگارش رمان معروف «بندزن خیاط سرباز جاسوس» (۱۹۷۴)، «دانش‌آموز نمونه مدرسه» (۱۹۷۷)، «مردم خندان» (۱۹۷۹)، «دخترک دامر» (۱۹۸۳)، «جاسوس نمونه» (۱۹۸۶)، «خانه روسی» (۱۹۸۹) و «زائر مخفی» (۱۹۹۰) همراه بود.«خیاط پاناما» (۱۹۹۶)، «مدیر شب» (۱۹۹۳) و «باغبان ثابت» (۱۹۹۹) از دیگر آثار مهم «جان لوکاره» به شمار می‌روند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top