امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 18785 |
تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
238 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

پس از شکایت یکی از کاندیداهای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان، دیوان عدالت اداری رای به ابطال انتخابات داد.

کسری باقی یکی از کاندیداهای ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان در گفتگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان در تاریخ دهم اسفند سال ۹۸ در حالی برگزار شد که اداره کل ورزش و جوانان اصفهان هیچ دعوتی از بنده به عنوان کاندیدای ریاست به همراه تعدادی دیگر از کاندیداها نداشت و اقدام به برگزاری انتخابات کرد.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به تخلف صورت گرفته و تضییع حقوق برخی کاندیداها، به دیوان عدالت اداری شکایت کردم که در نهایت این دیوان با بررسی های انجام داده، رای به ابطال انتخابات داد. این انتخابات جمعا ۱۵ یا ۱۶ کاندیدا داشت و علاوه بر بنده، تعدادی دیگر از کاندیداها نیز به مجمع انتخاباتی دعوت نشده بودند.

کاندیدای سابق ریاست هیات بدنسازی اصفهان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان اصفهان قصد اعتراض به این حکم را دارد. آن ها ابتدا گفتند با نامه از من دعوت کرده اند، بعد که گفتم نامه را نشان بدهید، گفتند تلفنی دعوت کردیم و در نهایت گفتند از طریق فضای مجازی دعوت کردیم! به آن اها اعلام کردم در صورتی که بخواهند به این رای اعتراض کنند، من نیز بر اساس مستنداتی که در اختیار دارم، شکایت کیفری خواهم کرد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی اصفهان در اسفند سال ۹۸، حسین یارمحمدیان بار دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top