امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18737 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۲ | ارسال توسط : |
272 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:با وجود پایان ناگهانی سریال «قهوه تلخ» در قسمت ۱۰۲، فینال و قسمت‌های پایانی سریال هیچگاه پخش نشد. حالا برزو ارجمند بعد از دوازده سال از لزوم ساخت پایان‌بندی این سریال گفته است.این بازیگر با انتشار تصاویری از سریال«قهوه تلخ» نوشت:«پرخاطره ترین کارم در این ۲۷ سال ، کنار یک گروه درجه یک ، […]

گروه فرهنگی:با وجود پایان ناگهانی سریال «قهوه تلخ» در قسمت ۱۰۲، فینال و قسمت‌های پایانی سریال هیچگاه پخش نشد. حالا برزو ارجمند بعد از دوازده سال از لزوم ساخت پایان‌بندی این سریال گفته است.این بازیگر با انتشار تصاویری از سریال«قهوه تلخ» نوشت:«پرخاطره ترین کارم در این ۲۷ سال ، کنار یک گروه درجه یک ، بازیگرهای خلاق و کاربلد ، کاری پر از لذت که از خاطر هیچکدوم از ما پاک نمیشه ، خدا رحمت کنه عارف ، خشایار ، اقای جوانشیر ، که هرکدوم سهم ویژه ای تو این کار داشتن ، هنوز هم معتقدم قسمت پایانی اینکار باید ساخته بشه حتی بعد از دوازده سال.»

 
این در حالی است که سریال «قهوه تلخ» علاوه بر فینال ساخته نشده، چند قسمت پخش نشده هم دارد. مهران مدیری پیش از این درباره پایان‌بندی نامعلوم این سریال گفته بود: «فقط شش قسمت آخر مانده؛ یعنی دو مجموعه؛ می توان گفت فقط فینال این کار ماند که به مشکل برخورد. ۱۰۲ قسمتش پخش شد. اما این کار باید تمام می‌شد و باید به تعهدات خودش عمل می‌کرد»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top