امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18588 |
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
255 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» با صعود ۱۲ شرکت‌کننده از مرحله مقدماتی، به مرحله نیمه نهایی رسیده است.مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» در آی‌فیلم۲ که از اول ۱۴۰۰ آغاز شد، به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است.این مسابقه با حضور خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، از روز جمعه ( ۱۷ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران و […]

گروه فرهنگی: مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» با صعود ۱۲ شرکت‌کننده از مرحله مقدماتی، به مرحله نیمه نهایی رسیده است.مسابقه استعدادیابی خوانندگی «نواهنگ» در آی‌فیلم۲ که از اول ۱۴۰۰ آغاز شد، به مرحله نیمه‌نهایی رسیده است.این مسابقه با حضور خوانندگان جوان و مستعد افغانستانی مقیم ایران، از روز جمعه ( ۱۷ اردیبهشت) ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران و کابل و ۲۱:۳۰ به وقت دوشنبه تاجیکستان وارد مرحله نیمه نهایی شده است.

در مرحله مقدماتی این مسابقه ۴۸ نفر در ۱۲ گروه به رقابت پرداختند که در نهایت ۱۲ نفر به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.در مرحله نیمه نهایی «نواهنگ» این ۱۲ نفر در قالب سه گروه چهارنفره با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه می‌یابند. همچنین، علاوه بر سه خواننده‌ای که به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند، یک نفر با رأی مردمی انتخاب می‌شود.

در گروه اول، از میان علی خوشبین، عظیم حکیمی، ادریس احمدی و حبیب‌الله احمدی که در جمعه گذشته با هم به رقابت پرداختند، علی خوشبین با رأی داوران به مرحله نهایی راه یافت. این رقابت را امیر تاجیک خواننده ایرانی، مهرداد هویدا خواننده و آهنگساز و محمدرضا چراغعلی آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی سینما و تلویزیون داوری می‌کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top