امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 18392 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
346 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: باغ کتاب تهران پس از یک ماه محدودیت کرونایی از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت، بازگشایی می‌شود. روابط عمومی باغ کتاب تهران اعلام کرد: تمام قسمت‌های باغ کتاب تهران که پیش تر به دلیل تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از شنبه فعالیت خود را از سر می‌گیرند و باغ کتاب […]

گروه فرهنگی: باغ کتاب تهران پس از یک ماه محدودیت کرونایی از روز شنبه ۱۸ اردیبهشت، بازگشایی می‌شود.
روابط عمومی باغ کتاب تهران اعلام کرد: تمام قسمت‌های باغ کتاب تهران که پیش تر به دلیل تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از شنبه فعالیت خود را از سر می‌گیرند و باغ کتاب تهران هر روز، حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۲۱ پذیرای مراجعه کنندگان است.

این مجموعه فرهنگی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی میزبان مخاطبان خواهد بود.باغ کتاب،با توجه به مصوبه هیات دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال تعطیلی مراکز و مجموعه‌های واقع در شهر قرمز، تمام قسمت‌های باغ کتاب تهران از پنج شنبه ۱۹ فروردین ‌ماه تعطیل شد.باغ کتاب تهران، بزرگ ترین مجموعه کتاب و سرگرمی های علمی کشور است که در ۲ طبقه با زیربنای ۶۵ هزار متر مربع و وسعت ۱۱۰ هزار متر مربع در اراضی عباس آباد احداث شده است. این مجموعه بزرگترین کتابفروشی ایران است، که زیر نظر شهرداری تهران اداره می‌شود.

پردیس تئاتر و موسیقی، پردیس سینمایی، اتاق فرار، باغ علم کودک، باغ علم نوجوان، سرزمین فکربازیا، فروشگاه کتاب بزرگسال، فروشگاه کتاب و لوازم التحریر کودک و نوجوان ماه پیشونی، باشگاه رباتیک، باشگاه زیست‌شناسی، باشگاه همکارا – میزهای پژوهش، شهربازی تعاملی روبوکیدز و… بخشی از امکانات این مجموعه هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top