امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18326 |
تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
190 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کتاب شعر یک مرد ۹۲ ساله پس از آن‌که توسط نوه‌اش در فضای مجازی تبلیغ شد به اثر پرفروش فروشگاه اینترنتی آمازون تبدیل شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «گوردون مک‌کالک» مرد ۹۲ ساله اسکاتلندی به صورت شاعر – مولف کتاب شعری را به چاپ رساند و پس از آن‌که نوه‌اش با انتشار پیامی در توئیتر […]

گروه فرهنگی: کتاب شعر یک مرد ۹۲ ساله پس از آن‌که توسط نوه‌اش در فضای مجازی تبلیغ شد به اثر پرفروش فروشگاه اینترنتی آمازون تبدیل شد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، «گوردون مک‌کالک» مرد ۹۲ ساله اسکاتلندی به صورت شاعر – مولف کتاب شعری را به چاپ رساند و پس از آن‌که نوه‌اش با انتشار پیامی در توئیتر این مجموعه شعر را معرفی کرد این کتاب در هفته گذشته به اثر پرفروش آمازون در بریتانیا تبدیل شد.
 

کتاب «مک‌کالک» با عنوان «۱۰۱ شعر» در ۲۴ مارس منتشر شده بود. این اثر مجموعه‌ای از شعرها با موضوع عشق، عواطف، روابط، دین، دعا، معنی زندگی، مرگ و ارتباط با خدا را در برگرفته است و  هفته گذشته به طور غیرقابل انتظاری در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های شعر آمازون در بریتانیا صدرنشین شد و بیش از هزار بار توسط مخاطبان امتیاز پنج‌ستاره گرفت.

رشد ناگهانی فروش این کتاب زمانی رخ داد که نوه «مک‌کالک» در ماه آوریل در صفحه تویئتر خود «۱۰۱ شعر» را به عنوان کتاب پدربرزرگش به دنبال‌کنندگانش معرفی کرد و از آن‌ها خواست تا درباره این کتاب نظر بدهند.توئیت نوه «مک‌کالک» به سرعت مورد توجه قرار گرفت و حدود ۳۰۰هزار لایک دریافت کرد. نوه این شاعر در توئیتر نوشت که او قصد داشته با این کار اعضای خانواده و دوستان را ترغیب کند تا درباره کتاب پدربزرگش نظر بدهند اما این کار درنهایت نتیجه‌ای فراتر از انتظار داشته است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top