امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18238 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ | ارسال توسط : |
180 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید این باشگاه در برنامه بازی‌های لیگ برتر تابع برنامه سازمان لیگ است و اظهار امیدواری کرد عدالت رعایت شود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بعد از ظهر امروز (دوشنبه)، حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال، با برگزاری نشستی مجازی، پاسخگوی برخی سوالات درباره وضعیت و شرایط باشگاه بود.

او در ابتدا گفت: جا دارد صعود مقتدرانه تیم استقلال را به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به هواداران تبریک بگویم. در شب‌های قدر هستیم و طاعات و عبادات شما قبول باشد. روز کارگر و روز معلم را به همه معلمان و کارگرانی که استقلالی هستند و دل‌شان در کنار ماست، تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم در سه رقابت پیش‌رو با همین قدرت ادامه دهیم و ما هم قول می‌دهیم همه مقدمات تقویت تیم را فراهم کنیم و تیم را به قله پیروزی برسانیم. در نهایت آرزو می‌کنم همه شما در کنار خانواده خود، از ویروس کرونا دور باشید.

نظری در ادامه به سوالات مطرح شده پاسخ داد که به شرح زیر است:

* برای خیلی از اهالی رسانه و هواداران سوال است که چرا باشگاه استقلال همواره از پرسپولیس و دیگر رقیبان در مباحث مختلف مثل درخواست تعویق بازی، بسترسازی برای متقاعد کردن مسوولان لیگ و فدراسیون برای محقق شدن نیت و هدفی ولو اگر به ضرر سایر تیم‌ها باشد، و واکنش نشان دادن به تحرکات خطرناک و حاشیه‌ساز رقیبان و رسانه‌های وابسته چند گام عقب و منفعل است؟ تا کی باید شاهد دستبرد به داشته‌های فنی و مالی و معنوی استقلال توسط رقیبان بود و واکنش مناسب نبینیم؟ چرا تاکنون کسی پاسخ امثال برخی را برای اظهارات خلاف واقع درباره برابر شدن شرایط داربی برگشت نداده است؟  اگر اقدامی صورت گرفته و شکایتی شده و پیگیری‌ها به نتیجه رسیده انتظار شفاف‌سازی داریم.

– این مساله درست نیست و برخی اوقات اوضاع ما بهتر بوده است. درباره تغییر بازی‌ها مدیر رسانه باشگاه، نظر خود را داده است اما ما در کل تابع برنامه سازمان لیگ هستیم و امیدوارم با عدالت برنامه‌ها صورت بگیرد و باید مثل نیم‌فصل اول بازی‌ها انجام شود تا انتظار عدالت داشته باشیم. ما حتما پیگیر حقوق استقلال هستیم و تلاش می‌کنیم منافع باشگاه را تامین کنیم.

ادامه دارد…

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top