امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 18219 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ | ارسال توسط : |
207 بازدید
۰
| 4
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: سرینا روسی بازیگر و خواننده ایتالیایی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز معرفی شد. ریاست جشنواره را آلبرتو باربرا برعهده دارد.مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم ونیز به ترتیب در روزهای یک و ۱۱ سپتامبر امسال برگزار می شود.   روسی متولد آگوست ۱۹۸۵ […]

گروه فرهنگی: سرینا روسی بازیگر و خواننده ایتالیایی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز معرفی شد. ریاست جشنواره را آلبرتو باربرا برعهده دارد.مراسم افتتاحیه و اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم ونیز به ترتیب در روزهای یک و ۱۱ سپتامبر امسال برگزار می شود.

 
روسی متولد آگوست ۱۹۸۵ است، او اولین بار در ۱۶ سالگی با حضور در تئاتر بازیگری را آغاز کرد. این بازیگر ایتالیایی سال ۲۰۱۸ جایزه بهترین ترانه را از جوایز دیوید دی دوناتلو معروف به اسکار ایتالیا دریافت کرده است.ریاست هیات داوران جشنواره ونیز امسال را بونگ جون-هو کارگردان کره ای برنده جوایز اسکار و نخل طلای کن برعهده دارد.در این دوره از جشنواره ونیز قرار است از روبرتو بنینی بازیگر و کارگردان سرشناس ایتالیایی تجلیل شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top