امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18177 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
186 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: پخش سریال کمدی «دودکش ۲» طی ماه‌های آینده آغاز می‌شود. تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، این روزها با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف شده و تصویربرداری با بهبود شرایط طی روزهای آینده آغاز می‌شود. هومن […]

گروه فرهنگی: پخش سریال کمدی «دودکش ۲» طی ماه‌های آینده آغاز می‌شود. تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش ۲» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که از مدتی قبل در تهران آغاز شده بود، این روزها با گسترش شیوع ویروس کرونا متوقف شده و تصویربرداری با بهبود شرایط طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، سیما تیرانداز، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و با هنرمندی بهنام تشکر گروه بازیگران «دودکش ۲» را تشکیل می‌دهند و به تازگی الهام اخوان نیز به این ترکیب اضافه شده است.در خلاصه داستان سریال آمده است: «خانواده فیروز مشتاق که بی قیف و قپی به سفری رفته‌اند، در راه بازگشت به تهران با دختری همسفر می‌شوند که از نظر بهروز، نیمه گمشده قلمداد می‌شود و به ضرس قاطع، شروعی برای فرو رفتن خانواده در آمپاس است!بماند که با آنچه از نصرت و شرایط جدیدش مشهود به نظر می‌رسد، بستر قمپزش گسترده‌تر از قبل شده است و با عقبه‌ای که از آنان سراغ داریم، ماجراهایی آغاز می‌شوند که بی هیچ شائبه‌ای در زندگی همه و بویژه کسانی که پا به قالیشویی می‌گذارند، تاثیرگذار هستند!».

مراحل فنی «دودکش ۲» نیز این روزها در حال انجام است تا پخش این سریال بزودی از شبکه یک سیما آغاز شود.
فصل اول «دودکش» از سریال‌های شبکه یک تلویزیون بود که ماه رمضان سال ۹۲ روی آنتن رفت و پس از آن بارها از شبکه های مختلف بازپخش شد.عکس‌ها از محمد تقوایی است.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top