امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 18151 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
221 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: سیامک انصاری در واکنش به شوخی‌های کاربران فضای مجازی با فعالیت تبلیغاتی‌اش، گفته است که دلخور یا ناراحت نمی‌شود و اتفاقا از این شوخی‌ها استقبال می‌کند. وی در بخشی از برنامه «همرفیق» با حضور علیرضا عصار، در پاسخ به سوال شهاب حسینی درباره این که آیا از شوخی‌هایی که در فضای مجازی با […]

گروه فرهنگی: سیامک انصاری در واکنش به شوخی‌های کاربران فضای مجازی با فعالیت تبلیغاتی‌اش، گفته است که دلخور یا ناراحت نمی‌شود و اتفاقا از این شوخی‌ها استقبال می‌کند. وی در بخشی از برنامه «همرفیق» با حضور علیرضا عصار، در پاسخ به سوال شهاب حسینی درباره این که آیا از شوخی‌هایی که در فضای مجازی با او می‌شود ناراحت شده‌است یا خیر؟گفت: «من می‌میرم از خنده و از خنده غش می‌کنم. من کمدینم، غیر از این چیزی راجع به بازیگری در ذهنم نیست و کمدی را به خاطر روحیه‌ام انتخاب کرده‌ام. وقتی من در سریالی مانند «در حاشیه» بازی و در کارهای آیتمی کمدی با مشاغل مختلف شوخی می‌کنم، اگر خودم این ظرفیت را نداشته باشم که وقتی کاری می‌کنم با من شوخی کنند، فردا به من چه می‌گویند؟»

انصاری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره غیرمستقیم به سکانسی از فیلم «جدایی نادر از سیمین»، خطاب به شهاب حسینی گفت: «شهاب جان شما بازیگری، چقدر با صحنه‌هایی از بازی شما در فیلم‌های مختلف، آن‌جا که عصبانی هستی و توی پیشانی‌ات می‌زنی، شوخی کرده‌اند و کمدی و جذاب هم بوده است، این توهین‌آمیز نیست و چیزی نیست که کسی را ناراحت کند.»

وی در پایان توضیح داد: «وقتی شغل بازیگری را انتخاب می‌کنی، درجا به ۸۰ میلیون نفر اجازه می‌دهی که راجع به شما نظر بدهند و نقدت کنند. از آن لحظه به بعد، حق هیچ‌گونه شکایت و گله‌ای را نداری.» کاربران فضای مجازی در واکنش به استقبال سیامک انصاری از شوخی‌ها و پذیرش انتقادها، ظرفیت بالای او را تحسین کرده‌اند. کاربری نوشته: «آفرین به این رشد فکری و شخصیتی.» کاربر دیگری نیز در تایید صحبت‌های او نوشت: «حرف حساب زد. وقتی شغلی رو انتخاب می‌کنی، مسئولیت داری و دیگران می‌تونن نقد کنن و نظر بدن.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top