امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 18061 |
تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
232 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

رییس کمیته غواصی گفت: در صورت جذب اسپانسر، ۳ غواص برای شرکت در مسابقات جهانی عازم روسیه می شوند.

امیرحسین فروغ در گفت و گو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی غواصی تیرماه در روسیه برگزار می شود که برای شرکت در این مسابقات، در حال رایزنی برای جذب اسپانسر مالی مناسب هستیم تا شرایط اعزام ۳ ورزشکار به همراه یک مربی و سرپرست به این مسابقات فراهم شود.

وی گفت: سال گذشته به دلیل عدم برگزاری دوره های تخصصی غواصی و تعطیل شدن باشگاه ها به خاطر کرونا، مدرسین غواصی وضعیت درآمدی مناسبی نداشتند و آسیب زیادی به آنها وارد شد، امسال با دریافت مجوز و تدوین یکسری پروتکل های بهداشتی برای باشگاه ها، دوره های تخصصی غواصی در مناطق مختلف جنوب کشور در حال برگزاری است. البته کلیه افراد شرکت کننده باید تست PCR بدهند تا شرایط حضورشان در این دوره ها فراهم شود.

فروِغ همچنین با اشاره به فعالیت ۴۰ باشگاه غواصی در شرایط کنونی، تصریح کرد: از روز گذشته ۴۰ باشگاه غواصی مجوز فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی تدوین شده در مناطق مختلف کشور دریافت کردند و مشکلی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

رییس کمیته غواصی فدراسیون افزود: سال گذشته با شیوع کرونا وضعیت درآمدی غواصان شاغل در باشگاه ها نامناسب بود و به دلیل عدم برخورداری از بیمه تامین اجتماعی، امکان استفاده از بیمه بیکاری را نیز نداشتند، امسال سعی داریم بحث بیمه مدرسان غواصی را که زیر نظر فدراسیون در باشگاه ها یا به شکل آزاد فعالیت می کنند، جدی بگیریم تا با برخوردار شدن از بیمه تامین اجتماعی کمتر دچار آسیب شوند.

وی در پایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و عکاسی زیر آب در صورت بهتر شدن شرایط از نظر کرونا در سال جاری خبر داد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top