امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 18041 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
230 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: لیلا حاتمی که طی چند روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، شامگاه گذشته ششم اردیبهشت‌ماه از بیمارستان مرخص شد.لیلا حاتمی ادامه درمان خود را در منزل سپری می‌کند.زری خوشکام بازیگر قدیمی و مادر لیلا حاتمی نیز به کرونا مبتلا شده و در آی‌سی‌یو بستری است.   فرزندان لیلا حاتمی […]

گروه فرهنگی: لیلا حاتمی که طی چند روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، شامگاه گذشته ششم اردیبهشت‌ماه از بیمارستان مرخص شد.لیلا حاتمی ادامه درمان خود را در منزل سپری می‌کند.زری خوشکام بازیگر قدیمی و مادر لیلا حاتمی نیز به کرونا مبتلا شده و در آی‌سی‌یو بستری است.
 

فرزندان لیلا حاتمی نیز این روزها به دلیل ابتلا به کرونا در خانه تحت مراقبت هستند.لیلا حاتمی ( فرزند زنده یاد علی حاتمی) در کارنامه هنری اش در آثار مهمی به ایفای نقش پرداخته است که از جمله آنها می توان به جدایی نادر از سیمین، لیلا، ارتفاع پست، ایستگاه متروک ، سالاد فصل، قاتل وحشی و… نام برد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top