امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17761 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
209 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، در دوازدهمین حضور بین‌المللی خود، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره رویاپردازان رومانی شد.مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ماه دیگر در رومانی به شکل آنلاین برگزار می‌شود. این اثر در جشنواره‌های بسیاری در سراسر جهان از جمله کن فرانسه، برلین، ایتالیا، نیویورک، کانادا، […]

گروه فرهنگی: فیلم کوتاه «انبار» ساخته حسین ترک‌جوش، در دوازدهمین حضور بین‌المللی خود، موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه از جشنواره رویاپردازان رومانی شد.مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره، ماه دیگر در رومانی به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

این اثر در جشنواره‌های بسیاری در سراسر جهان از جمله کن فرانسه، برلین، ایتالیا، نیویورک، کانادا، بمبمئی، توکیو و سه جشنواره برزیلی حضور داشته است که از جمله جوایز آن می‌توان به جایزه بهترین فیلم به کارگردانی حسین ترک‌جوش و بهترین بازیگری با بازی هامون سیدی از  جشنواره «گیمفا» برزیل، نامزدی در ۹ بخش از جشنواره «GIMFA» برزیل، بهترین فیلم جشنواره فیلم «توایلایت» توکیو ژاپن ۲۰۲۰، جایزه بهترین نویسندگی مشترک به حسین ترک جوش و شیما اسماعیلی و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای اودین روشن اشاره کرد.بازیگران این فیلم عبارتند از هامون سیدی، علی یعقوبی، محمدرضا هلال زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری نسب، مرتضی حسین‌ راد، وحیدباقری و حامد کریوند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top