امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 17727 |
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۳۲ | ارسال توسط : |
260 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مدونا خواننده ۶۲ ساله آمریکایی با چهره‌ای متفاوت در اکران خصوصی مستند جدیدش با نام MADAME X حضور یافت. تصاویری از او در این مراسم منتشر شده که هوادارانش را شگفت‌زده کرده است.سیاری در فضای مجازی نوشته‌اند که ملکه موسیقی پاپ در دهه هفتم زندگی‌اش مانند یک زن جوان زیباست. برخی نیز مدعی […]

گروه فرهنگی: مدونا خواننده ۶۲ ساله آمریکایی با چهره‌ای متفاوت در اکران خصوصی مستند جدیدش با نام MADAME X حضور یافت. تصاویری از او در این مراسم منتشر شده که هوادارانش را شگفت‌زده کرده است.سیاری در فضای مجازی نوشته‌اند که ملکه موسیقی پاپ در دهه هفتم زندگی‌اش مانند یک زن جوان زیباست. برخی نیز مدعی شده‌اند مدونا به تازگی جراحی‌های جدیدی انجام داده، چرا که او در این تصاویر به نسبت تصاویرش در سال‌های اخیر به مراتب جوان‌تر شده است. مدونا در این اکران که فقط با حضور ۱۲ نفر برگزار شد، آرزو کرد بزودی بتواند در سراسر دنیا این مستند را اکران کند. 

مدونا آلبوم “مادام اکس” را ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر کرد، آلبومی که هر چند سر و صدای فراوان به پا کرد اما برخلاف آثار قدیمی این خواننده در فصل جوایز موفقیت خاصی به دست نیاورد.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top