امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 17717 |
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
231 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:  در ماه فوریه خبر همکاری واکین فینیکس و آری استر در پروژه محصول کمپانی A۲۴ منتشر شد حالا اما خبر رسیده فیلمبرداری این فیلم قرار است از اواخر ماه ژوئن یعنی روز بیست و هشتم این ماه در کانادا آغاز شود. آری استر کارگردان فیلم های «موروثی» و «میدسامر» در کنار کارگردانی، فیلمنامه […]

گروه فرهنگی:  در ماه فوریه خبر همکاری واکین فینیکس و آری استر در پروژه محصول کمپانی A۲۴ منتشر شد حالا اما خبر رسیده فیلمبرداری این فیلم قرار است از اواخر ماه ژوئن یعنی روز بیست و هشتم این ماه در کانادا آغاز شود. آری استر کارگردان فیلم های «موروثی» و «میدسامر» در کنار کارگردانی، فیلمنامه «بلوار ناامیدی» را نیز نوشته است.

 
درباره جزییات این پروژه هنوز اطلاع چندانی وجود ندارد و البته با توجه به دو فیلم قبلی استر که در ژانر وحشت جا داشتند هنوز مشخص نیست که این فیلم در این ژانر قرار دارد یا در گونه دیگر ساخته می شود.در قصه فیلم چنین آمده است: فیلم یک پرتره صمیمی از یکی از موفق ترین کارآفرین های تاریخ ایالات متحده آمریکا است. با وجود این توضیح هنوز معلوم نیست که داستان درباره یک شخصیت واقعی است یا به زندگی یک کاراکتر ساختگی می پردازد. فینیکس همچنین قرار است در آینده به عنوان بازیگر در پروژه «کوله پشتی» به کارگردانی ریدلی اسکات در نقش ناپلئون بناپارت محصول اپل نیز بازی کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top