امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17537 |
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۳۱ | ارسال توسط : |
457 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: کتاب تازه جی.کی. رولینگ نویسنده سرشناس مجموعه آثار «هری پاتر» پاییز امسال منتشر می شود. کتاب جدید جی.کی. رولینگ با داستان مربوط به ایام تعطیلات بچه ها با کاراکترهای تازه، پاییز امسال راهی کتابفروشی ها می شود.انتشاراتی «اسکلاستیک» روز سه شنبه ۱۳ آوریل اعلام کرد داستان «خوک کریسمس» که قصه یک بچه به […]

گروه فرهنگی: کتاب تازه جی.کی. رولینگ نویسنده سرشناس مجموعه آثار «هری پاتر» پاییز امسال منتشر می شود. کتاب جدید جی.کی. رولینگ با داستان مربوط به ایام تعطیلات بچه ها با کاراکترهای تازه، پاییز امسال راهی کتابفروشی ها می شود.انتشاراتی «اسکلاستیک» روز سه شنبه ۱۳ آوریل اعلام کرد داستان «خوک کریسمس» که قصه یک بچه به نام جک و یک عروسک محبوب (یک خوک عروسکی) را که حالا گمشده است، روایت می کند، اکتبر امسال منتشر می شود.

 
کتاب «خوک کریسمس» روز ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۱۴۰۰) در سرتاسر دنیا عرضه می شود.رولینگ بیشتر برای مجموعه کتاب های فانتزی «هری پاتر» شناخته می شود، او اما با نام مستعار جی کی گالبریت رمان های جاسوسی نیز نوشته است او با این نام برخی از کتاب های مربوط به بچه ها از جمله «Ickabog» را نیز نگاشته است.تصاویر کتاب تازه رولینگ را جیم فیلد طراحی کرده است.«خوک کریسمس» دومین کار چاپ شده رولینگ و اولین کار او در حوزه کودکان بعد از صحبت های جنجالی این نویسنده درباره ترنس‌ها است که منتشر می شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top