امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17335 |
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
245 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

در حالی که انتصاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی انتقادات زیادی را به همراه داشته، بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که “با او برای سرپرستی تیم ملی مذاکره شده بود و در حال تصمیم‌گیری بوده است”.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران با انتقادات گسترده‌ای در جامعه فوتبال همراه بوده و شایعات زیادی را برنگیخته است. با این حال شهاب‌الدین عزیزی خادم در توجیه این انتخاب، مدعی شده که با چندین چهره فوتبالی برای این سمت مذاکره شده و آن‌ها حاضر به قبول سرپرست تیم ملی نشده‌اند و در نهایت مجتبی خورشیدی برای این سمت انتخاب شده است.

حسین فرکی، مربی باسابقه فوتبال که تجربه‌ی بازیگری و مربیگری و حتی در مقطعی سرپرستی در تیم ملی را هم در کارنامه دارد، در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا تایید کرد که با او برای سرپرستی تیم ملی مذاکره شده است. اما به نظر فرکی در حال تصمیم‌گیری بوده که فدراسیون فوتبال مجتبی خورشیدی را برای این سمت برگزیده است.

حسین فرکی در این باره گفت: شخصا به صورت مستقیم با آقای عزیزی خادم صحبتی نداشته‌ام. با یکی از نزدیکان ایشان و یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی در ارتباط با موضوع سرپرستی این تیم صحبت‌هایی داشتیم و مذاکرات هم جدی بود.

وی ادامه داد: من در حال تصمیم‌گیری برای این موضوع بودم و دوست داشتم برای تیم ملی کاری انجام دهم و در خدمت این تیم باشم.

فرکی تاکید کرد: اما اکنون سرپرست تیم ملی انتخاب شده است و این موضوع منتفی است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top