امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 17291 |
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۱ | ارسال توسط : |
230 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:جنیفر جیسون لی بازیگر نامزد جایزه اسکار فیلم «هشت نفرت انگیز» ساخته کوئنتین تارانتینو به صورت رسمی قراردادی برای بازی در نقش محوری فصل دوم سریال «شکارچیان» محصول آینده آمازون امضا کرد. جنیفر جیسون لی قرار است نقش جدیدی را در این سریال با نام «چاوا» که یک شکارچی نازی بلندمرتبه است، ایفا کند.بازیگر […]

گروه فرهنگی:جنیفر جیسون لی بازیگر نامزد جایزه اسکار فیلم «هشت نفرت انگیز» ساخته کوئنتین تارانتینو به صورت رسمی قراردادی برای بازی در نقش محوری فصل دوم سریال «شکارچیان» محصول آینده آمازون امضا کرد. جنیفر جیسون لی قرار است نقش جدیدی را در این سریال با نام «چاوا» که یک شکارچی نازی بلندمرتبه است، ایفا کند.بازیگر فیلم «دوران پرشور و شر در ریجمونت های» نقش اصلی فصل دوم سریال «شکارچیان» در کنار لوگان لرمن ایفا خواهد. لرمن در این سریال نقش فصل قبلی خود «جونا هیدلبوم» را مجددا بازی می کند.

 
هنوز مشخص نیست آل پاچینو ستاره نامدار هالیوود، جزو بازیگران فصل دوم سریال است یا نه، این موضوع از این جهت مطرح می شودکه در اپیزود آخر فصل قبلی این سریال کاراکتر لرمن با یافتن هویت شخصیت آل پاچینو به او شلیک کرد و معلوم نیست که آیا کاراکتر پاچینو در این فصل به مجموعه برمی گردد یا نه.سریال «شکارچیان» با الهام از رخدادهای واقعی از یک گروه موسوم به شکارچیان در نیویورک در سال ۱۹۷۷ ساخته شده است که تصمیم دارند چند تا از افسران رده بالا نازی را که قصد ایجاد رایش چهارم دارند، از بین ببرند.فصل اول این سریال ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top