امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17203 |
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
229 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: با ابتلای یکی از بازیگران «نعره سکوت» به ویروس کرونا، فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده از این فیلم به تعویق افتاد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است. […]

گروه فرهنگی: با ابتلای یکی از بازیگران «نعره سکوت» به ویروس کرونا، فیلمبرداری بخش‌های باقی‌مانده از این فیلم به تعویق افتاد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از حدود ۷۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «نعره سکوت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شعبانی، تولید این پروژه از اواخر سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف مانده است.

گروه پس از وقفه‌ای کوتاه قصد داشتند بعد از اتمام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ سکانس‌های پایانی فیلم را مقابل دوربین ببرند که با ابتلای علیرضا استادی، یکی از بازیگران اصلی پروژه به ویروس کرونا حالا ادامه تولید این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گفته سعید شعبانی، خوشبختانه حال عمومی علیرضا استادی رو به بهبودی رفته و او به تازگی به بخش عمومی بیمارستان منتقل شده است.شعبانی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیگر اظهار امیدواری کرد که در صورت مهیا شدن شرایط تا یک ماه آینده سکانس‌های پایانی فیلم با حضور تمامی بازیگران مقابل دوربین رود.علیرضا استادی، شیدا یوسفی، تیما تقی‌زاده، عرفان اخلاصچی و اشکان هورسان گروه بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«نعره سکوت» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده است: الهام زنی که دغدغه‌های زندگی خود را با سختی و به تنهایی به دوش می‌کشد در محیط کار احساس ناامنی می‌کند، او چالش‌های عمیقی را پشت سر می‌گذارد و به همین خاطر مجبور به فروش تخمک خود می‌شود…دیگر عوامل این پروژه سینمایی عبارت هستند از:  مشاور تهیه‌کننده: فرشید رئوفی، تهیه‌کننده: وحید شعبانی، مدیرفیلمبرداری: فرزام گل‌سفیدی، دستیار تهیه‌کننده: مریم فراهانی، مدیر صدابرداری: جلال سعادت، مدیر برنامه‌ریزی: افشین سنگ‌چاپ، دستیار اول کارگردان: سهراب ارسنجانی، برنامه‌ریز: امین حسینی، طراح گریم: مهدی معینی، تدوین: رضا شهبازی، منشی صحنه: یاسمن چراغعلی، عکاس: امیرحسین میراخوری، سارا ایوانی، طراح صحنه و لباس: امین آل‌محمد، مدیر تولید: فرشید رئوفی، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمود جعفردوست، مجری طرح: هلیا فیلم، مدیر پروژه: کامران تهرانی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top