امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17165 |
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
376 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: مت لوبلانک، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، دیوید شوئیمر و لیزا کوردوو، ستاره‌های سریال “فرندز” پس از دو دهه گرد هم می‌آیند.آن‌ها در ابتدا قرار بود که اوایل سال ۲۰۲۰ دست به کار ساخت “تجدیددیدار فرندز” شوند که با شیوع کرونا کارشان به تعویق افتاد و قرار است از این هفته جلوی دوربین بروند. […]

گروه فرهنگی: مت لوبلانک، جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، دیوید شوئیمر و لیزا کوردوو، ستاره‌های سریال “فرندز” پس از دو دهه گرد هم می‌آیند.آن‌ها در ابتدا قرار بود که اوایل سال ۲۰۲۰ دست به کار ساخت “تجدیددیدار فرندز” شوند که با شیوع کرونا کارشان به تعویق افتاد و قرار است از این هفته جلوی دوربین بروند.

به گزارش خبرآنلاین هر کدام از ستاره‌های سریال “فرندز” برای حضور در این گردهمایی ویژه تلویزیونی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.سرویس استریم آنلاین “اچ‌بی‌او مکس” امتیاز انحصاری پخش سریال “فرندز” را با پرداخت ۴۰۰ میلیون دلار از چنگ نفلیکس بیرون آورد و حالا با ارائه “تجدیددیدار فرندز” قصد دارد کاربران را به سمت خود بکشاند.”فرندز” از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که سال‌ها پس از پایان یافتن هنوز هوادار دارد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top