امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 17101 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ | ارسال توسط : |
202 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید روی کارهای تاکتیکی برنامه‌های بهتری داشته باشند.

مهدی حاج‌محمد، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا،‌ درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل پیکان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال در نیمه اول با روحیه خیلی خوبی بازی را شروع کرد و تسلط خوبی روی بازی داشت و بازی قاطعی ارائه داد. این تیم در نیمه اول به پیکان اجازه ایجاد فرصت نداد اما در نیمه دوم سردرگم بود. مهدی قایدی در نیمه دوم تکلیفش با خودش مشخص نبود. این بازیکن در میانه میدان حضور داشت و بهتر بود در گوشه از این بازیکن استفاده شود.

او ادامه داد:‌ بازی جالبی از دو تیم ندیدیم اما من استقلال را در نیمه اول خوب دیدم و در نیمه دوم استقلال آن شادابی را نداشت. الان شاید بگویند پیکان لایه دفاعی را اضافه کرد اما باید گفت با این وجود همه تیم‌های رده پایین با این وضعیت می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه بگیرند. باید تاکتیکی وجود داشته باشد که وقتی یک تیمی دفاعی بازی می‌کند، مشکل گلزنی حل شود.

حاج محمد افزود: دیاباته همچنان دیاباته سال پیش نیست. وضع این بازیکن از نظر روحی خراب است. به نظر من باید روی کارهای تاکتیکی اقدامات بیشتری صورت بگیرد. مثلا پیکان روی اوت دستی تاکتیک خودش را دارد و استقلال هم باید تاکتیک خودش را به دست آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت آبی‌پوشان پایتخت و شرایط این تیم خاطرنشان کرد: استقلال از نظر روحی بهتر شده و باید فرهاد مجیدی برنامه بیشتری روی تیم داشته باشد تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top