امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17093 |
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱:۳۳ | ارسال توسط : |
460 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: فیلم بلند داستانی «مخ در مسلخ» به کارگردانی جواد دارایی در لیست پنج نامزد نهایی بهترین کارگردان فیلم بلند خارجی زبان جشنواره «استخوان‌های برهنه» آمریکا قرار گرفته است. فیلم بلند داستانی مسخ در مسلخ به تهیه کنندگی مهدی کوه‌زاده و کارگردانی جواد دارایی در ششمین حضور جهانی خود در لیست پنج نامزد نهایی […]

گروه فرهنگی: فیلم بلند داستانی «مخ در مسلخ» به کارگردانی جواد دارایی در لیست پنج نامزد نهایی بهترین کارگردان فیلم بلند خارجی زبان جشنواره «استخوان‌های برهنه» آمریکا قرار گرفته است. فیلم بلند داستانی مسخ در مسلخ به تهیه کنندگی مهدی کوه‌زاده و کارگردانی جواد دارایی در ششمین حضور جهانی خود در لیست پنج نامزد نهایی بهترین کارگردان فیلم بلند خارجی زبان بیست و دومین دوره جشنواره استخوان‌های برهنه/ Bare Bones International Film Festival آمریکا قرار گرفته است.

 
جشنواره فیلم استخوان‌های برنه که از سال ۱۹۹۹ کار خود را آغاز کرد، توسط موسسه هنر فیلم دارکوود پایه‌گذاری شده و هدف از برگزاری آن نمایش فیلم های مستقل کم‌بودجه‌ای است که با هزینه کم‌تر از ۱ میلیون دلار ساخته شده اند.این جشنواره از ۲۲ اوریل تا ۱ می (۲ تا ۱۱ اردیبهشت) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با برگزاری کارگاه آموزشی، نمایش فیلم‌های بلند و کوتاه و جلسات پرسش و پاسخ در چندین سینما در شهر ماسکووگی ایالت اوکلاهاما برگزار خواهد شد.مسخ در مسلخ با فیلم‌هایی از کشورهای ژاپن هند سوییس و هلند در این دوره رقابت می‌کند.فریبا طالبی، سعید احمدی، فریبا ترکاشوند، فوژان احمدی، مهشید خسروی، ایمان صراف، آرزو بلالی دهکردی، فرحناز منافی ظاهر، رحمت شکرخنده، سارینا یوسفی، محمد اقلیمی بابانظر، امیر عباس قضایی، آوین کوه زاده، عسل شکری، خورشید حق مرادی، وانیا علیزاده و نادیا کلیوند بازیگران مسخ در مسلخ هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top