امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 17003 |
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
266 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به افزایش بار بیماری در کشور، گفت: بیمارستان‌ها پر از مریض هستند و تصور می کنم طی روزهای آتی وضعیت بدتر هم بشود.

دکتر مسعود مردانی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، با اشاره به افزایش بار بیماری کرونا در کشور، گفت: همین الان در بیمارستانی حضور دارم که ۸۰ بیمار کرونایی بستری هستند و فکر می کنید که با این شرایط دیگر جایی برای توصیه نسبت به رعایت پروتکل‌ها در روز طبعیت (۱۳بدر) باقی می‌ماند؟

متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به تاثیر برقرار بودن سفرها در تعطیلات نوروز در افزایش بار بیماری، اظهار کرد: این در حالی است که به یکباره ممکن است با شرایطی مواجه شویم که لازم باشد شهرها را تعطیل کنیم.

مردانی تاکید کرد: اکنون کشور از نظر بیماری کرونا در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بیمارستان‌ها پر از مریض هستند و تصور می کنم طی روزهای آتی وضعیت بدتر هم بشود و بروز مشکل در تجهیزات و امکانات بیمارستانی دور از انتظار نیست اما امیدوارم شرایط بهتر شود.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top