امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16995 |
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ | ارسال توسط : |
200 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

احمد گنجی پیشکسوت نمایش های رادیویی در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد، مردی که به نیکی از او یاد شد و به گفته ی همکارانش در رادیو ناباورانه و با صلابت رفت همچون زندگی کردنش که بی اعتنا به هیاهوی توخالی جهان بود.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد احمد گنجی بازیگر و گوینده پیشکسوت اداره کل هنرهای نمایشی ورادیو نمایش صبح امروز دوازدهم فروردین ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد. 

درمراسم امروز که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با حضور خانواده و تعداد زیادی از مدیران صدا، همکاران و دوستداران این هنرمند فقید برگزار شد، هنرمندانی چون حمید منوچهری، بیوک میرزایی، رامین پورایمان،فریدون محرابی، آشا محرابی ، قربان نجفی،علی زرینی،محسن بهرامی ، پریسا مقتدی،حمیدیزدانی ابیانه، علی تاجمیر ، عبدالعلی کمالی، حسین فلاح ، مهرداد مهماندوست، احمد لشینی، سینا نیکوکار، حیدر صفدری،عباس توفیقی، محمد آقا محمدی، مجتبی طباطبایی،محمدرضا قلمبر،سعید سلطانی،مسعود زنوزی راد، ماندانا محسنی، ماندانا اصلانی،شهرام گیل آبادی، معصومه عزیز محمدی، سمیرا شکوهی ، ژاله محمد علی، مجید حمزه، سعیده فرضی، نازنین حسن پور، شیما جان قربان، کامیار محبی،علی میلانی،احمد لشینی و تعداد دیگری از هنرمندان حضور داشتند.

آنچه در زیر خواهید خواند ، ابراز احساسات تعدادی از هنرمندانی است که در این سال ها در رادیو نمایش با احمد گنجی همکاری مستمر داشته اند:

مجید حمزه از اهالی رادیو گفت: امروز آمدیم احمد را بدرقه کنیم، اصلا باور پذیر نیست، برای من احمد همان احمدی است که سالیان سال پیش، سال ۶۳، ۶۴، با هم وارد رادیو شدیم و دوره ای را پشت سر گذاشتیم ، کنار هم زندگی ها داشتیم، نمایش هایی که کار کردیم ، آنچه که از خوب و بد در کنار یکدیگر داشتیم ، احمد طی تمام این سال ها همان احمد بود، او انسانی پاک ، دوست داشتنی ومهربان بود؛ از خصایص خوب او هر چه بگویم کم گفته ام،او طی این سال ها هیچ تغییری نکرد، همان جوانی که در کنار جوانی هایمان قرار گرفت، تا به امروز بود و اتفاقی که افتاد همه ما را شوکه کرد. ما نباید به این زودی آدمی مثل او را از دست می دادیم ، افسوس!

*مگر می شد در این دنیا تا این حد نیک و پاک بود

آشا محرابی از دیگر هنرمندان رادیو گفت: همیشه از این میزان درستی و راستی احمد گنجی آن هم در این زمانه متحیر بودم، مگر می شد در این دنیا تا این حد نیک و پاک بود ، افسوس که رفتن او را باور نمی کنم .

قربان نجفی نیز در سخنانی درباره ی این هنرمند فقید گفت: احمد گنجی ناباورانه و با صلابت رفت همچون زندگی کردنش که بی اعتنا به هیاهوی توخالی جهان بود، تنها می ماند تحمل داغ رفتنش، احمد گنجی ، گنج بزرگی است که دیگر نیست.

*حسرتی که در استودیو هشت به جا می ماند

فریدون محرابی درباره ی این هنرمند گفت: احمد گنجی مردی همیشه مومن بود، باید بگویم حتی افسوس و فغان هم اندوه ما را تسکین نمی دهد، در گوشه ای از جهان ، با حجمی به قدرت صدایش ایستاد،زمان با او مهربان می گذشت و حالا باید حسرت نداشتنش را هزار بار در استودیوی هشت رادیو نمایش تکرار کنیم.

*سالار صدای رادیو نمایش

حمید یزدانی ابیانه از دیگر همکاران رادیویی مرحوم گنجی گفت: احمد گنجی سالار صدای رادیو نمایش ، قلبی مهربان و کلامی بی نظیر داشت ، او تکرار نشدنی است ، یادش بخیر 

سینا نیکوکار با بیان اینکه متاسفانه شبکه رادیویی نمایش لطمه و ضربه بسیار سختی خورد، اظهار کرد: احمد گنجی عزیز دوست، همکار و رفیق همیشگی مان را از دست دادیم انشاالله که قرین رحمت الهی باشد.

شیما جان قربان نیز از دیگر اهالی رادیو در اظهاراتش درباره ی درگذشت این هنرمند یادآور شد: حدود یازده سال افتخار داشتم در کنار ایشان باشم ،سعادت داشتم با ایشان کار کنم ، کنار ایشان یاد بگیرم و این افتخار بزرگی برایم بود، اینکه آقای گنجی، علاوه بر اینکه انسان شریفی بود، هنرمند بزرگی بود و بسیار حرفه ای و کاربلد، کسی نبود که از ایشان بد بگوید ، همه دوستش داشتند ، آقای گنجی، یک مرجع و منبع برای همه ما بود و واقعا متاثرم که آنقدر زود این مرد بزرگ را از دست دادیم ، امیدوارم که روحشان در آرامش باشد، نام و یادشان همیشه در قلب ما جاودان است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top