امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16965 |
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ | ارسال توسط : |
1866 بازدید
۰
| می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ممنوعیت ورود به پارک‌های شهر تهران در روز ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک ها و تفرجگاه ها به پارکینگ مطرح است. 

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا سردار حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک های سطح های شهر تهران ممنوع است. 

وی ادامه داد: از روز گذشته که این مصوبه به ما اعلام شده با هماهنگی شهرداری در حال تلاش هستیم. ورودی کلیه پارک ها ممنوع خواهد شد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بنده استدعا دارم شهروندان مراعات کنند چرا که تمام پارک ها ورودیشان مسدود می شود و حتی توقف رو به روی پارک‌ها با خودرو نیز ممنوع است. 

وی افزود:‌ امروز صبح جلسه ای را خدمت دکتر زالی داشتم و به شدت نگران وضعیت کرونا در سطح شهر تهران بودند و آماری که می دادند می گفتند بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از شهروندان بستری هستند. انتظار و استدعای بنده این است که در سال جدید نیز رعایت کنند که دچار مشکل نشویم. 

سردار رحیمی درباره اینکه برای استقرار و ورود به پارک های شهر تهران جریمه ای در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت:‌ طبیعتا اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک ها و تفرجگاه ها به پارکینگ مطرح است. 

انتهای پیام 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top