امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16955 |
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ | ارسال توسط : |
270 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

مهاجم میلان در یک مصاحبه اعلام کرد که یک شیر را می توانند رام کنند اما او را نه.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از آس، فیفا دی مارس برای یک بازیکن همیشه خاص خواهد بود که او ‌کسی نیست جز زلاتان ایبراهیموویچ. مهاجم ۳۹ ساله بیست و پنجم مارس پس از پنج سال دوباره پیراهن تیم ملی سوئد را بر تن کرد، روزی که هرگز تصور نمی کرد فرا برسد. او در این دیدار به کلاسن پاس گل داد که در پیروزی سوئد نقش تعیین کننده ای داشت. 

مهاجم میلان در یک مصاحبه گفت: در ابتدا فکر می کردم ۳۹ سال دارم و با کارهایی که کردم دیگر نیازی ندارم کار کنم و زندگی بزرگی دارم. با این حال همیشه احساس خیلی خوبی از کاری که انجام می دهم دارم. همیشه بیشتر می خواهم. یک مشکل دارم که هرگز راضی نمی شوم. 

ستاره سوئدی در ادامه اظهار کرد: بازیکنان زیادی نیستند که در سن من چنین کارهایی انجام داده باشند. همیشه بعد از ۳۰ سالگی افت یک بازیکن شروع می شود و سپس بازنشستگی فرا می رسد اما من بعد از ۳۰ سالگی دوباره قدرت گرفتم. 

او افزود: می توانید یک شیر را اهلی کنید اما زلاتان را نه. او یک حیوان متفاوت است. 

ایبراهیموویچ به یکی از بدترین دوران هایش اشاره کرد که در منچستریونایتد بود و از رباط صلیبی آسیب دیده بود. در آن زمان حتی به خداحافظی از فوتبال فکر کرد. مهاجم سوئدی گفت: یک سال زمان برد تا احساس زنده بودن کنم. اگر بخواهم صادق باشم دوران نقاهت کسل کننده است. این دوران بیشتر یک کار ذهنی است که من به آن خیلی عادت ندارم. همیشه آن کار را با توپ انجام می دهم. در این دوران به مدت زمان دوری ام از میادین فکر می کردم و حتی به بازنشستگی هم فکر کردم. با این حال داستان ایبراهیموویچ پایان خوشی داشت. 

انتهای پیام 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top