امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16828 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ | ارسال توسط : |
264 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: «کارمن ماریا» با کتاب خاطرات «در خانه رویا» موفق به کسب جایزه ادبی ۳۰هزار دلاری «فولیو» شد. به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا ، هیات داوران جایزه «فولیو» از میان هشت اثر راه‌یافته به مرحله نهایی این رویداد ادبی در نهایت کتاب «در خانه رویا» نوشته «کارمن ماریا ماچادو» را به عنوان برنده جایزه ۳۰ هزار […]

گروه فرهنگی: «کارمن ماریا» با کتاب خاطرات «در خانه رویا» موفق به کسب جایزه ادبی ۳۰هزار دلاری «فولیو» شد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا ، هیات داوران جایزه «فولیو» از میان هشت اثر راه‌یافته به مرحله نهایی این رویداد ادبی در نهایت کتاب «در خانه رویا» نوشته «کارمن ماریا ماچادو» را به عنوان برنده جایزه ۳۰ هزار دلاری سال ۲۰۲۱ انتخاب کرد.
کتاب خاطرات «در خانه رویا» روایتگر خشونت خانگی است که نویسنده در دوران زندگی مشترک خود متحمل شده است.«پری دریایی صدف سیاه» نوشته «مونیک رافی» برنده جایزه «کاستا»، «بیچاره» نوشته «کالب فمی»، «کاردستی» به قلم «سارا بائوم»، «بی‌ظرافت» اثر «امینه کین»، «آن‌چنان که تو بودی» نوشته «الین فینی»، «عزیز من از بین شیرها» نوشته «ریچل لانگ» و «یک روح در گلو» به قلم «دوئیرن قریوفا» دیگر نامزدهای این جایزه ادبی بودند.جایزه ادبی «فولیو» از سال ۲۰۱۳ و به عنوان رقیب جایزه بوکر کار خود را آغاز کرد و جایزه ۳۰ هزار دلاری آن می‌تواند به هر کتابی در ژانرهای داستانی، غیرداستانی و شعر که در بریتانیا به چاپ رسیده باشد تعلق بگیرد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top