امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 16758 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ | ارسال توسط : |
209 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی:با پخش قسمت چهاردهم سریال «قورباغه» تعداد آرای این سریال در سایت imdb از هفت هزار رای گذشت تا سریال «قورباغه» صاحب بیشترین رای یک سریال ایرانی در این سایت شود و به چند سال صدرنشینی «شهرزاد» خاتمه دهد. همچنین قسمت چهاردهم این سریال با امتیاز ۹/۳ تا اینجا محبوب‌ترین اپیزود «قورباغه» از نظر […]

گروه فرهنگی:با پخش قسمت چهاردهم سریال «قورباغه» تعداد آرای این سریال در سایت imdb از هفت هزار رای گذشت تا سریال «قورباغه» صاحب بیشترین رای یک سریال ایرانی در این سایت شود و به چند سال صدرنشینی «شهرزاد» خاتمه دهد.

همچنین قسمت چهاردهم این سریال با امتیاز ۹/۳ تا اینجا محبوب‌ترین اپیزود «قورباغه» از نظر مخاطبان این سایت است.این هفت هزار رای به امتیاز ۸/۱ «قورباغه» در این سایت هم اعتبار بیشتری می‌دهد و آن را وارد فهرست ده سریال برتر ایرانی از نظر امتیازهای این سایت می‌کند.سریال‌های «شهرزاد»، «شب‌های برره»، «قهوه تلخ»، «مرد هزار چهره»، «یوسف پیامبر»و.. در رتبه‌های بعدی این جدول قرار دارند. باید دید افزایش حضور مخاطبان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی در سایت imdb ادامه پیدا می‌کند یا محدود به زمان پخش سریال‌های پرمخاطب باقی می‌ماند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top