امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 16594 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
582 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

تنها یک بازیکن در رئال مادرید می تواند در هر پستی که زین الدین زیدان بخواهد بازی کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا و به نقل از آس، فدریکو والورده یکی از مهره های اصلی رئال مادرید به حساب می آید. زین الدین زیدان این موضوع را به خوبی می داند و بهتر است بگوییم می داند چگونه از او بهترین استفاده را ببرد.

سرمربی رئال مادرید مقابل سلتاویگو، هافبک اروگوئه ای را کمی جلوتر از پست همیشگی اش قرار داد. والورده در پست جدید خود خوب کار کرد با وجود این که عادت داشت همیشه به عنوان یک هافبک بازی کند. زیدان از بازیکن رئال مادرید به عنوان وینگر راست بهره برد. 

والورده نشان داد می تواند در هر پستی که بخواهند بازی کند و از چنین فرصت هایی بهترین استفاده را می کند. زیدان از این موضوع خوشحال است نه تنها به خاطر موقعیت هافبک اروگوئه ای بلکه هر کجا که این بازیکن بازی کند همیشه جواب می دهد. سرمربی فرانسوی نمی تواند از همه چنین خواسته ای داشته باشد. 

روی فرم بودن فده و عملکردش موجب شد جلوتر از دیگر بازیکنانی همچون مارکو آسنسیو و رودریگو قرار بگیرد. سفیدپوشان می دانند که یک جواهر دارند و اجازه نخواهند داد این بازیکن مادرید را ترک کند. در چنین شرایطی بایرن مونیخ می خواهد به هر شکلی شده است با والورده قرارداد امضا کند تا از این بازیکن با استعداد در ترکیب خود استفاده کند. 

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top