امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16592 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
250 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید ممکن است در لیست تیم ملی جای برخی از بازیکنان خالی باشد اما باید به نظر سرمربی تیم احترام گذاشت.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۷:۳۰ روز دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در حالی برگزار می شود که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را به شرح زیر اعلام کرد.

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا درباره لیست اعلام شده تیم ملی اظهار کرد: به نظر من لیست خوبی است اما هر زمانی لیست اعلام می‌شود، بعضی از بازیکنان خوب بیرون از لیست می‌مانند. بالاخره باید تعداد مشخصی در لیست باشند و در آن لیست، افراد مد نظر سرمربی قرار دارند. همه کسانی که در این لیست دعوت شدند، بسیار خوب هستند و باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. با وجود اینکه میزبانی را از ما گرفتند وجود و غیرت بازیکنان تیم ملی می‌تواند مشت محکمی بر کسانی که حق تیم ملی را از آن گرفتند، بکوبد. امیدوارم بازیکنان با تمام تلاش‌شان مسابقات را سپری کنند و در پایان بتوانیم مسیر صعود به جام جهانی را پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در لیست تیم ملی نقطه ضعفی وجود دارد؟ گفت: شاید در این لیست می‌توانست نام برخی بازیکنان دیگر هم باشد اما از آن چیزی که در ذهن سرمربی است، خبر نداریم. در هر صورت ما باید به این لیست احترام بگذاریم و اگر نقصی در این مساله وجود دارد، باید مربی را همراهی کنیم. امیدوارم آقای اسکوچیچ ذهن آرامی داشته باشد و بتواند با تمرکز امور تیم ملی را پیش ببرد.

درخشان در خصوص آینده تیم ملی فوتبال ایران و شرایط این تیم در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تاکید کرد: پیروزی یک شرایطی دارد و یکی از آن شرایط این است که فعل خواستن را صرف کنید. من فکر می‌کنم در حوزه کارهای روحی و روانی آقای اسکوچیچ می‌تواند کارهای خوبی انجام دهد. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و آن‌ها می‌توانند با عملکرد خود محرومیت ما را در میزبانی مسابقات جبران کنند

او در پایان گفت: بازیکنان ما باید حق‌مان را در زمین بگیرند. بازی‌های پیش‌رو بسیار سخت است و باید ثابت کنیم که فوتبال ما از تیم‌های بحرین، عراق و کامبوج فراتر است. ما جام جهانی را از سرمربی تیم خود نمی‌خواهیم و از بازیکنان تیم ملی می‌خواهیم چون این بازیکنان هستند که در زمین بازی‌های خود را انجام می‌دهند. انسجام و وحدت تیمی کلید موفقیت ماست و باید شرایط طوری پیش برود که اتفاقات خوبی برای آینده تیم ملی ما رقم بخورد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top