امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 16526 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ | ارسال توسط : |
276 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: بخشنامه ابلاغی وزارت ورزش در مورد سوابق مدیرتی کاندیداها مغایر با اساسنامه فدراسیون است و من این مسئله را از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌کنم.

 سیدحمید علوی در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا با گلایه از رد صلاحیت مجدد خود برای حضور در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری بیان کرد: ایرادی که از من گرفته‌اند سوابق مدیریتی است در حالی که بخشنامه‌ای که وزارت ورزش ابلاغ کرده مغایر با اساسنامه فدراسیون است که به تصویب اتحادیه جهانی دوچرخه سواری( UCI ) رسیده است. در اساسنامه این طور قید نشده که کاندیداها حتما باید سابقه مدیر کلی برای چهار سال داشته باشد و یا چهار سال دبیر فدراسیون یا عضو هیات رییسه باشند. این مسئله منطقی نیست و ایراد دارد.

او ادامه داد: از طرفی مدیرکلی که اعتبار زیادی دارد قوی‌تر است یا رییس هیاتی که هفت سال بدون پول دارد یک مجموعه را می چرخاند و رتبه هیات را از ۳۰ به ۱۳ ایران رسانده است؟ البته من چهار سال مدیر اجرایی و رییس دفتر نماینده مجلس در دوره نهم بودم و وقتی به رد صلاحیتم اعتراض کردم، از وزارت ورزش به من گفتند گواهی آن را بیاورم اما دوباره ترتیب اثری داده نشد. نکته جالب این است که افرادی که دوره قبل کاندیدا بودند و در انتخابات حضور داشتند هم برای این دوره تایید نشده‌اند و نمی‌دانم سوابق مدیریتی را چگونه بررسی کرده‌اند. مسئله دیگر این است که هیچ کسی از میان خانواده دوچرخه سواری هم برای حضور در انتخابات تایید نشده‌اند.

رییس هیات خراسان جنوبی با ایراد از بخشنامه ابلاغی وزارت ورزش تصریح کرد: بخشنامه‌ای که وزارت ورزش ارسال کرده در اساسنامه لحاظ نشده است و این در حالی است که برگزاری انتخابات باید طبق اساسنامه باشد. من اعتراض به این موضوع دارم و وزارت ورزش و جوانان باید پاسخگوی این اعتراض در جهت قانونی باشد. من در تمام مجامع فدراسیون حضور داشتم و ندیدم چنین چیزی در مورد سوابق مدیرتی در اساسنامه تصویب شود. به مراجعه ذی صلاح هم اعتراض خواهم کرد که به این مسئله رسیدگی کنند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top