امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 16448 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ | ارسال توسط : |
471 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: همچون بسیاری از مراسم اهدای جوایز اخیر، شمار مخاطبان تلویزیونی مراسم «گرمی» روز یکشنبه نیز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مراسم جوایز «گرمی» نیز به سایر رویدادهای مشابهی پیوست که اخیرا کاهش قابل‌توجه آمار مخاطبان را تجربه کردند.پخش مراسم جوایز «گرمی» از «سی بی اس» ۸.۸ میلیون مخاطب داشت […]

گروه فرهنگی: همچون بسیاری از مراسم اهدای جوایز اخیر، شمار مخاطبان تلویزیونی مراسم «گرمی» روز یکشنبه نیز نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرد.به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، مراسم جوایز «گرمی» نیز به سایر رویدادهای مشابهی پیوست که اخیرا کاهش قابل‌توجه آمار مخاطبان را تجربه کردند.پخش مراسم جوایز «گرمی» از «سی بی اس» ۸.۸ میلیون مخاطب داشت که این رقم حدود نیمی از مخاطبان این مراسم در سال ۲۰۲۰ بود. در سال گذشته آمار مخاطبان این مراسم ۱۸.۶۹ میلیون نفر گزارش شده بود.
 

آمار مراسم جوایز «گرمی» حتی از برنامه یکشنبه گذشته «سی بی اس»، یعنی مصاحبه «اپرا وینفری» با «مگان مارکل» و شاهزاده «هری» که حدود ۱۷.۸ میلیون مخاطب داشت نیز مخاطب کمتری داشت.مراسم «گلدن گلوب» و جوایز موسیقی آمریکا از دیگر مراسم‌ اخیر بودند که با کاهش مخاطب مواجه شدند.شصت و سومین دوره جوایز موسیقی گرمی با کسب جوایز چهار شاخه اصلی و جا به جایی چند رکورد توسط هنرمندان زن به کار خود پایان داد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top