امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 16440 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ | ارسال توسط : |
268 بازدید
۰
| 1
ارسال به دوستان
پ

بر اساس جدیدترین آمار و ارقام سامانه‌های حمل و نقل هوشمند، ترددهای بین استانی در چند روز گذشته افزایش ۳۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است و به نظر می‌رسد تا حدود دو میلیون وسیله نقلیه نیز در روزهای آتی برسد.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، بر اساس آخرین آمار و اطلاعات از وضعیت تردد در نوروز ۱۴۰۰ که از طریق سامانه‌های حمل و نقل هوشمند مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای کشور استخراج شده است، متوسط تردد روزانه بین استانی از ۲۰ اسفند ماه تا روز گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۹۴۸ وسیله نقلیه بوده است که نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته با افزایش ۳۴ درصدی مواجه شده است.

همچنین تردد بین استانی روز گذشته (۲۵ اسفند ماه) یک میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۶۰ وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور بوده است که این آمار نیز نسبت به روز گذشته افزایش سه درصدی را تجربه کرده است.

در این بازه زمانی شش روزه مورد بررسی استان گیلان با مجموع تردد ۴۲۷ هزار و ۷۶۵ دستگاه انواع وسیله نقلیه رکوردار سفرهای ورودی و خروجی در کشور است که نسبت به سال گذشته ۱۰۷ درصد افزایش را داشته است. استان‌های مازندران، گلستان و بوشهر نیز پس از گیلان در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار می‌گیرند که بالای ۵۰ درصد رشد را در زمینه ترددهای ورودی و خروجی به استان را نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند و مجموع ترددهای هر یک از آن‌های به ترتیب ۷۷ درصد، ۶۰ درصد و ۵۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

در میان محورهای پرتردد کشور نیز آزادراه‌های کرج-تهران(کیلومتر ۲۵)، تهران-کرج (کیلومتر ۲۵)، آزادراه قزوین-کرج (محدوده گلشهر) و عوارضی آزادراه تهران-ساوه (مجموع گیت‌ها) بیشترین تردد وسایل نقلیه مختلف را ثبت و ضبط کرده‌اند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top