امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 16232 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۳۳ | ارسال توسط : |
276 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه فرهنگی: سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» با انتشار تست گریم حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در سکوت خبری کلید خورد.سریال «آهوی من مارال» در ژانر تاریخی-عاشقانه ساخته شده و قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. قصه این سریال در دوره قاجار می‌گذرد و به عشق‌های ناصرالدین شاه می‌پردازد و […]

گروه فرهنگی: سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» با انتشار تست گریم حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه در سکوت خبری کلید خورد.سریال «آهوی من مارال» در ژانر تاریخی-عاشقانه ساخته شده و قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی منتشر شود. قصه این سریال در دوره قاجار می‌گذرد و به عشق‌های ناصرالدین شاه می‌پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود.

حسن معجونی، شبنم مقدمی علیرضا کمالی، الهام کردا، علیرضا آرا لیلا بلوکات، جواد یحیوی، فریبا کوثری، ترلان پروانه، متین ستوده، روزبه حصاری و.. بازیگران این سریال هستند.سریال خانگی «آهوی من مارال» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی سعید خندق‌آبادی و بهروز خوش‌رزم تولید می‌شود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top