امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 16130 |
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ | ارسال توسط : |
305 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

باشگاه شهرخودرو برای صدور رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد به این بازیکن اعلام کرده هر تیمی برای جذب این بازیکن اقدام کند، باید مبلغ ۴ میلیارد پرداخت کند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، در حالی که زمزمه‌ها مبنی بر پیوستن امین قاسمی‌نژاد، مهاجم گلزن شهرخودرو به استقلال زیاد شده است، باشگاه مشهدی به مهاجم خود اعلام کرده هر باشگاهی که او را می‌خواهد باید مبلغی ۴ میلیاردی را برای رضایت‌نامه‌اش دریافت کند. البته باشگاه استقلال هنوز مکاتبه رسمی با باشگاه شهرخودرو در این خصوص نداشته و جدال رسانه‌ای بین مدیران دو باشگاه هر روز بیشتر می‌شود.

همچنین هیات فوتبال استان خراسان رضوی که الان مسئولیت شهرخودرو را بر عهده دارد، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اعلام کرده هیچ بازیکنی از باشگاه شهرخودرو اجازه فسخ یک طرفه ندارد و قرارداد این بازیکنان تنها در صورتی فسخ می‌شود که رضایت‌نامه‌ای با امضای هیات فوتبال و مدیرعامل باشگاه یعنی جواد وطنخواه به همراه داشته باشد.

قاسمی‌نژاد در این فصل یکی از بهترین بازیکنان تیم مهدی رحمتی بوده و با ۸ گل زده در رده چهارم بهترین گلزنان لیگ بیستم قرار دارد.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top