امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15986 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ | ارسال توسط : |
467 بازدید
۰
| 2
ارسال به دوستان
پ

گروه هنری: دختر اکبر عبدی (بازیگر محبوب سینما) خبر ابتلا پدرش به کرونا را تکذیب کرد. این اظهار نظر در حالی است که پیش از این، چند رسانه به نقل از او، خبر از بستری شدن این بازیگر در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ داده بودند.    صبح امروز، خبری در رسانه‌ها […]

گروه هنری: دختر اکبر عبدی (بازیگر محبوب سینما) خبر ابتلا پدرش به کرونا را تکذیب کرد. این اظهار نظر در حالی است که پیش از این، چند رسانه به نقل از او، خبر از بستری شدن این بازیگر در بیمارستان به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ داده بودند.
 
 
صبح امروز، خبری در رسانه‌ها مبنی بر ابتلای اکبر عبدی به کرونا و بستری شدنش در بیمارستان منتشر شد. منبع اولیه خبر، صحبت‌های امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون در این‌باره بود که در ادامه با سخنان المیرا عبدی مبنی بر بستری شدن پدرش، تایید شد. با این‌حال، یک ساعت پیش، المیرا عبدی، به خبرگزاری میزان گفت: «پدرم کرونا ندارد. وی به دلیل کسالت کلیوی در بیمارستان بستری شده بود که به لطف خدا برطرف شد و اکنون از بیمارستان مرخص شده است.» وی در همین رابطه تاکید کرد: «خبر ابتلای پدرم به کرونا را تکذیب می‌کنم.»

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top