امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15962 |
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
274 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

فوتسالی‌ها با اتحاد بیشتر می‌توانستند در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، یک فوتسالی را به عضویت هیات رئیسه فدراسیون درآورند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، حالا که چند روز از برگزاری انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گذشته فرصت مناسبی است تا آنالیزی بر آنچه فوتسالی ها در این انتخابات رقم زدند داشته باشیم. از مدت ها پیش تب انتخابات داغ بود و در این میان ثبت نام چهره های فوتسالی مثل صادق درودگر، حسین شمس، علیرضا جنتی، سعید نجاریان و … برای حضور در هیات رئیسه این امید را زنده کرده بود که یک فوتسالی وارد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود و به داد این رشته برسد اما در کمال ناباوری آرای این نفرات کافی نبود و شاهد بودیم که خود فوتسالی ها دوست نداشتند که کسی از آنها در هیات رئیسه باشد.

جدا از مدیران، مربیان و بازیکنان فوتسالی که حق رای داشتند نفراتی مثل علی طاهری رئیس هیات فوتبال اصفهان، هنرپیشه رئیس هیات فوتبال فارس، باجیوند رئیس هیات فوتبال قزوین، غفاری رئیس هیات فوتبال مرکزی، باقری رئیس هیات فوتبال قم و … هم سابقه فوتسالی داشته یا دارند و با جمع این آرا فوتسالی‌ها می توانستند با توافق، یک گزینه را از بین خود با ۲۶ رای وارد هیات رئیسه کنند که بیشتر از حد نصاب آرای هیات رئیسه در مرحله اول بود.

شاید بهتر بود که فوتسالی‌ها در این برهه حساس اختلاف را کنار گذاشته و با هم متحد می‌شدند.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top