امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15928 |
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ | ارسال توسط : |
322 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

روسای فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام‌هایی جداگانه، به شهاب‌الدین عزیزی خادم تبریک گفتند.

به گزارش انعکاس روز و به نقل از ایسنا، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در ۱۰ اسفند (۲۸ فوریه) که در حضور نمایندگان فیفا و AFC  برگزار شد، شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان ریاست این فدراسیون در پنج سال آینده انتخاب شد. در روز انتخابات دو نماینده از AFC به صورت حضوری و دو نماینده هم به صورت آنلاین و یک نماینده هم از فیفا به صورت آنلاین بر روند انتخابات نظارت داشتند تا تمامی مقررات و قوانین اساسنامه‌ای به صورت دقیق اجرا شود و هیچ ابهامی درباره فرآیند انتخاب هیات رئیسه وجود نداشته باشد.

حتی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هر مرحله انتخابات، به دقت با تلفن‌های همراه خود از تابلو نتایج و صندوق‌های رای، عکاسی کردند و به عنوان مستند به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادند تا بعد از یک سال بلاتکلیفی به علت ایرادهای اساسنامه، فدراسیون فوتبال هم رئیس خود را بشناسد.

در پی این موضوع، روسای فیفا و AFC هم به صورت جداگانه به شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال تبریک گفتند و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند.

*پیام تبریک اینفانتینو

جناب آقای شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست محترم فدراسیون فوتبال ایران

خوشحالم که تبریکات و بهترین آرزوی های خود را بمناسبت انتخاب شما بعنوان ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی یکشنبه مورخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تقدیم حضور کنم.

دانش، رهبری، اشتیاق و تجربه شما بی شک تاثیر بسیاری بر روی توسعه این بازی زیبا در ایران خواهد داشت. همچنین موجب خرسندی خواهد بود اگر تبریکات اینجانب را به نایب رئیس و اعضای کمیته اجرایی که با جنابعالی انتخاب شدند اعلام نمایید.

با اذعان به پتانسیل فوتبال در کشور شما، می توانید بر روی حمایت شخصی اینجانب و کمک فیفا برای دستیابی به اهداف حساب نمایید. درصورت تمایل به هرگونه مذاکره درخصوص این ورزش، توسعه و ترویج ارزش های آن، در های خانه فیفا همیشه به روی شما باز خواهد بود.

برای شما و تیم جنابعالی آرزوی موفقیت در تمام چالش های پیش رو را دارم تا بتوانید میراث ماندگاری برای آینده فوتبال ایران ساخته و بجای بگذارید.

آقای رئیس، مشتاق دیدار شما هستم. بهترین آرزوهای سلامتی برای شما، خانواده، دوستان و عزیزان شما دارم.

تقدیم با احترامی فوتبالی،

جیانی اینفانتینو

*پیام تبریک شیخ سلمان

جناب آقای شهاب الدین عزیزی خادم، ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

باعث افتخار است تا تبریکات صمیمانه خود و بهترین آرزوها را بمناسبت انتخاب شما بعنوان ریاست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵ در طی مجمع عمومی انتخاباتی برگزار شده در تهران مورخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۱ تقدیم حضور نمایم.

هیچ تردیدی ندارم که شما برای توسعه و ارتقای فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام آسیا تلاش خواهید کرد.

از تعهد و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تلاش های خود اطمینان خاطر داشته باشید. مشتاق دیدار شما از نزدیک هستم تا مراتب ارادت را به شخصه تقدیم نمایم.

امیداوارم امسال همگی از تاثیرات جهانی همه گیری ویروس کرونا التیام یابیم و بتوانیم فعالیت های عادی خود را از سر بگیریم.

تقدیم با احترامات صمیمانه و شخصی اینجانب

سلمان بن ابراهیم الخلیفه

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top