امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 15891 |
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ | ارسال توسط : |
255 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید با همراهی و همکاری می‌توان بعضی از مشکلات دوره گذشته فدراسیون را که حاصل تک‌روی بود، حل و فصل کرد.

طهمورث حیدری، عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با انعکاس روز و به نقل از ایسنا، درباره ماموریت‌های این فدراسیون بعد از برگزاری انتخابات و تعیین هیات رئیسه گفت: واقعیت این است که میراث خوبی برای ما نمانده است اما باید در شروع کار چالش‌های اصلی را در اولویت بگذاریم و سریعا به این قبیل مسائل رسیدگی کنیم.

او درباره زمان شروع ماموریت این فدراسیون و تشکیل جلسه با حضور اعضای هیات رئیسه اظهار کرد: با آقای عزیزی خادم صحبت کردم. قرار است بعد از رفع خستگی دوستان که حاصل چندین هفته رایزنی برای انتخابات است، جلسه‌ای را ظرف امروز یا فردا برگزار کنیم. منتظر اعلام فدراسیون فوتبال هستیم. برگزاری این جلسه برای تعیین تکلیف برخی از امور ضروری است.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید درباره برخی از امور تصمیم‌گیری شود، گفت: باید تغییراتی را داشته باشیم. الان دو نایب رئیس آقای عزیزی خادم تعیین نشده‌اند که به خاطر تایید نشدن آقای بهاروند و انصراف آقای قنبرزاده است. باید سرپرست سمت‌های نواب رئیس اول و دوم مشخص شود. باید کارها تقسیم شود تا تمام مسئولیت‌ها روی دوش رئیس فدراسیون فوتبال نیافتد.

حیدری درباره ترکیب اعضای هیات رئیسه نیز یادآور شد: احساس خوبی دارم. الان دیدگاه خوبی نسبت به دوستان در هیات رئیسه وجود دارد. افراد با دانش، جوان و فوتبالی حضور دارند. به شرطی می‌توانیم این شانیت را حفظ کنیم که به وظایف خودمان عمل کنیم. ما سه، چهار چالش اساسی داریم که باید مرتفع شود. باید اساسنامه را بدون حب و بغض حاکم کنیم.

وی با بیان این که باید از هرگونه گرایش قومیت گرایانه و استفاده از یک سری افراد خاص پرهیز شود، اظهار کرد: مجمع ماموریت مهمی را روی دوش هیات رئیسه گذاشته است. باید مشکلات مربوط به تیم‌ملی، مسائل مالی، تصویب اساسنامه را حل کنیم. باید در اسرع وقت به مسائل مهم رسیدگی کنیم. مطمئنا صعود تیم‌ملی در انتخابی جام‌جهانی یکی از اولویت‌های ما است.

این عضو هیات رئیسه در واکنش به اینکه آیا ترکیب جدید فدراسیون فوتبال قادر به پشت سر گذاشتن بحران‌های گذشته است، گفت: با توجه به روحیاتی که از عزیزی خادم سراغ دارم و برنامه‌ای که ارائه کرده و حضور افراد متخصص در هیات رئیسه، می‌توان بعضی از مشکلات به ارث رسیده را حل و فصل کرد. به نظرم من بعضی از مسائلی که پیش آمد، حاکی از تک‌روی درفدراسیون فوتبال بود. اعتقاد دارم هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال باید کاملا هماهنگ، شجاع باشند و در اعلام نظرات خود صادق باشند.

حیدری درباره اینکه در گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همواره نقش منفعلانه‌ای نسبت به مواضع رئیس فدراسیون فوتبال داشت، خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال برادر و دوست ما است اما مواقعی پیش می‌آید که نظری را می‌دهد که به مصلحت فوتبال کشور نیست. افراد حاضر هیات رئیسه نباید “بله قربان‌گو” باشند. باید صادقانه و شجاعانه بگویند با این کاری که می‌کنید موافق نیستیم. بالاخره مجمع به افرادی رای داده تا به عنوان نماینده آن‌ها در هیات رئیسه ایفای نقش کنند. نمایندگان باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال و کارشناسان نمایندگان افشار مختلف هستند و باید به وظایف خود در قالب اساسنامه عمل کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره رای نیاوردن مدیران سابق فدراسیون در مجمع انتخاباتی که پاسخی به عملکرد ضعیف آن‌ها بود گفت: بعضی از دوستان و باشگاه‌ها در اصلاح اساسنامه نقش آفرینی کردند. خوشحالم این اتفاقات خوب افتاد و تغییرات اساسی رخ داد. به طور مثال سهم بانوان بیشتر شد. این موضوع مایه خوشحالی است. رویکرد جدید مجمع هزاران حرف نهفته دارد که اگر شما عملکرد خوبی نداشته باشید، براساس اساسنامه عمل نکنید و منافع فوتبال را نبینید، مجمع تصمیم‌گیری می‌کند. به جای همراهی با رفقای خودمان باید با خانواده فوتبال همراهی کنیم. باید مصاحل فوتبال کشور را ببینیم. به یاری خدا اراده ما این است که به همت دوستان و وفاق ملی، از معضلات موجود عبور کنیم.

وی ادامه داد: مجمع، هیات رئیسه، رئیس فدراسیون، وزیر ورزش، دولت و مجلس باید کمک کنند که این فوتبال به سر منزل مقصود برسد. فوتبال عشق مردم است. نباید بگذاریم دیدگاه منفی نسبت به فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. باید دیدگاه‌ مردم را نسبت به فدراسیون تغییر دهیم. وقتی اسم فدراسیون می آید لبخند خوشی به لبشان باشد نه اینکه احساس تنفر کنند. باید این مزرعه نیم سوخته را آباد کنیم که نیازمند مسئولیت‌پذیری و همراهی رسانه‌ها و تمام بخش‌ها است.

انتهای پیام

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید

آرشیو

Scroll to Top