امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 9551 |
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ | ارسال توسط : |
248 بازدید
۰
| 3
ارسال به دوستان
پ

کروناویروس مهمان ناخوانده نوروز ۹۹ آن‌طور که باید از طرف برخی از مسئولان و مردم جدی گرفته نشده است و این بحران مدیریت و سطح آگاهی هموطنان پیامد‌های خطرناکی را با خود به همراه آورده است؛ روز دوم فروردین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی مدعی شد ی…

کروناویروس مهمان ناخوانده نوروز ۹۹ آن‌طور که باید از طرف برخی از مسئولان و مردم جدی گرفته نشده است و این بحران مدیریت و سطح آگاهی هموطنان پیامد‌های خطرناکی را با خود به همراه آورده است؛ روز دوم فروردین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی مدعی شد یک میلیون نفر از تهران خارج و ده درصد آن‌ها به همدان سفر کرده‌اند، این ادعا البته واکنش مدیران استانی را به همراه داشت. جاده و منطقه تفریحی، توریستی گنجنامه در همین روز با جمعیت زیادی مواجه بود و متاسفانه حدود ۹۹ درصد از این جمعیت همدانی‌ها یا مسافرانی با ماشین‌های پلاک همدان بودند، این موضوع نشان می‌دهد بسیاری از مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین هنوز کروناویروس را جدی نگرفته‌اند! و علاوه بر اینکه خودشان در خانه نمی‌مانند پذیرای مهمان از دیگر شهر‌ها نیز هستند و با هم به گشت‌وگذار می‌روند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه برای این مطلب مقدور نمی باشد!

آرشیو

Scroll to Top